سردار با آلونسو، چند قدم عقب‌تر از بایرن مونیخ!

0
67



کد خبر : ۱۸۹۶۶۱۵ |
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۹ |
۲٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه

اوج‌گیری لورکوزن پس از تغییرات روی نیمکت


لورکوزن از زمان حضور ژابی آلونسو روی نیمکت این تیم، توانسته است عملکرد متفاوتی ارائه کند.

سردار با آلونسو، چند قدم عقب‌تر از بایرن مونیخ!

به گزارش “ورزش سه”، هواداران لورکوزن امشب در استادیوم بای آرنا در انتظار نمایش خوبی از تیمشان هستند. تقابل برابر بایرن مونیخ قدرتمند و آماده که قصد دارد صدر جدول را از دورتموند پس بگیرد. اما یولیان ناگلزمن به خوبی می داند که امشب دیدار راحتی برابر میزبان خود ندارد. 

لورکوزن که فصل را با جراردو سیوانه شروع کرد، در هفته های ابتدایی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در رتبه های پایین جدول قرار گرفت. نتایج بایر سبب شد تا مدیران باشگاه دست به تغییرات روی نیمکت تیمشان بزنند و ژابی آلونسو به عنوان سرمربی جدید Werkself معرفی شد. 

از زمان روی کار آمدن ستاره سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ، تیم او توانسته است عملکرد چشمگیری داشته باشد. بایرلورکوزن در این مدت ۲۹ امتیاز در بوندس لیگا کسب کرده که در این بازه زمانی، تنها سه تیم عملکرد بهتری نسبت به یاران سردار آزمون داشته اند. 

از روزی که آلونسو روی نیمکت لورکوزن نشسته، در این مدت بایرن مونیخ ۳۷ امتیاز کسب کرده و دورتموند به همراه لایپزیش، به ترتیب ۳۵ و ۳۴ امتیاز به دست آورده اند و بایر با کسب ۲۹ امتیاز، در رتبه چهارم قرار دارد. 

حالا آلونسو باید امشب مأموریت سختی را سپری کند. او با تیم سابقش و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا روبرو می شود. پیروزی لورکوزن در این بازی سخت و دشوار است اما هم تیمی های سردار آزمون می توانند با کسب سه امتیاز این بازی، ضمن صعود به رتبه هشتم، به کسب سهمیه های اروپایی امیدوارتر باشند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید