تیکدری: سال جدید تیم ملی را می‌خواهم

0
67



کد خبر : ۱۸۹۶۶۸۲ |
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰ |
۲۲۰ بازدید |

۰
دیدگاه

الهویی باید از یک جایی شروع می‌کرد


مدافع گل گهر امیدوار است یک جام در پایان این فصل به مردم سیرجان هدیه بدهند.

تیکدری: سال جدید تیم ملی را می‌خواهم

به گزارش ” ورزش سه” گل‌گهر سیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق به برتری مقابل شاگردان علیرضا منصوریان شد.
مهدی تیکدری‌ نژاد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: هم قسم شده بودیم که در آخرین بازی سال که هواداران زیادی برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند، حقمان برد بود و همین اتفاق نیز، افتاد. در مرحله بعدی باید مقابل پرسپولیس قرار بگیریم و انشالله آماده برای ادامه لیگ و این بازی آماده می‌شویم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم در نیمه دوم، بازی فقط ۱۵ دقیقه در جریان بود. مابقی اوقات به خاطر مصدومیت بازیکنان فولاد توپ در جریان نبود. به نظرم این نوع بازی، ممکن است  تبعاتی هم به دنبال داشته باشد، اما ما به آنچه که استحقاق را داشتیم، دست یافتیم و در دقیقه ۹۸ با گل به خودی حریف، توانستیم بازی را ببریم. باید در بازی‌های بعدی تمرکز خودمان را بیشتر کنیم.

این بازیکن در مورد اعتراض فولادی‌ها به داوری این بازی، اظهار داشت: به نظرم کارت قرمز عارف آقاسی صد در صد درست بود، کارت اول‌ هم اشتباه نبود و داور اینگونه تصمیم گرفت. فولاد نمی تواند به داور اعتراض کند چرا که آقای سيدعلی‌ قضاوت خوبی داشت. بازیکنان فولاد بسیار خشن و عصبی بازی می کردند و داور می توانست باز‌ هم بازیکنان این تیم را اخراج کند. فکر می‌کنم در دقیقه ۵ بازی داور یک پنالتی بر روی سهرابیان نگرفت. در مجموع اگر بخواهیم به قضاوت داوری بپردازیم، داوری روز خوبی داشت.

مدافع گل‌گهر در رابطه با جدایی امیر قلعه‌نویی از گل‌گهر و رفتنش به تیم ملی، عنوان کرد: آقای قلعه‌نویی نیازی به تعریف و تمجید من ندارند اما ایشان یکی از عوامل اصلی برند شدن گل‌گهر در چند سال اخیر بودند. ایشان با بازیکنانی خودشان به تیم اضافه کردند و بازیکنانی در که در تیم بودند نتایج بسیار خوبی گرفتند. تیمی چهار سال به لیگ برتر آمده، حالا یکی از مدعیان قهرمانی‌ است. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و نتایج خوبی بگیریم. انشاالله آقای قلعه نویی هم در تیم‌ ملی موفق باشند و با کسب نتایج خوبی، هجمه‌‌ای که علیه مربیان داخلی وجود دارد را به پایان برسانند.

وی در خصوص معرفی سعید الهویی‌ به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر، افزود: من همیشه پشت سر آقا سعید ‌و چه حایی مه خودشان بودند گفتم یک مربی کامل است. باید از یک جایی سرمربیگری را شروع می کردند و فکر می کنم این بهترین فرصت است. ما هم در این امر کمک می کنیم توانایی هایشان را ثابت کنند.

مدافع گل گهر در مورد رده چهارمی گل گهر گفت: اگر بی مهری ها نبود و بازی استقلال درست قضاوت می شد ما الان دوم جدول بودیم ولی قطعا انگیزه های زیادی داریم که این را ثابت کنیم به ما بی مهری شده. امیدوارم نتیجه ای که در آخر فصل می گیریم در شان باشگاه خوب گل گهر باشد.

تیکدری در پایان در مورد هدفش برای سال جدید افزود: از نظر تیمی تمام تلاشمان را می کنیم بهترین نتایج را بگیریم و یک جام به مردم خوب سیرجان بدهیم. هدف شخصی ام این است آنقدر در ادامه خوب کار کنم که در لیست سرمربی تیم ملی باشم و انگیزه زیادی دارم به جام ملت های آسیا بروم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید