سبایوس: با گاوی حرف زدم، مشکل حل شد

0
57



کد خبر : ۱۸۹۶۹۴۰ |
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰ |
۲٫۶K بازدید |

۱
دیدگاه

مربی اصرار داشت


دنی سبایوس امروز در اردوی تیم ملی اسپانیا تایید کرد که در مورد اتفاق رخ داده در ال‌کلاسیکو با گاوی صحبت کرده است.

سبایوس: با گاوی حرف زدم، مشکل حل شد

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا یکشنبه شب با پیروزی ۲-۱ مقابل رئال مادرید فاصله خود را با این تیم به ۱۲ امتیاز رساند و به صدرنشینی مقتدرانه خود در لالیگا تداوم بخشید. در جریان این دیدار اتفاقی رخ داد که از چشم داور دور ماند.

1834297

گاوی، ستاره جوان بارسلونا، در صحنه یاد شده بخشی کمتر دیده شده از شخصیت همواره آرام خود را به نمایش گذاشت و دنی سبایوس را در حالی که توپ را در اختیار نداشت، نقش بر زمین کرد. داور صحنه را ندید و VAR هم دخالت نکرد تا این مساله با اعتراض رئالی ها روبه‌رو شود. گاوی در واقع انتقام فینال سوپرجام را از بازیکن رئال گرفت؛ جایی که سبایوس موهای ستاره جوان بارسا را کشیده و خشم کاتالان ها را برانگیخته بود.

1834459

هر دو بازیکن اکنون در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارند و لوییس دلافوئنته(مربی اسپانیا)، از آنها خواسته بود تا در مورد تنش رخ داده در ال‌کلاسیکو صحبت کنند تا دیگر مشکلی بینشان وجود نداشته باشد.

1834460

سبایوس در این رابطه به مارکا گفت: «مربی اصرار داشت باهم حرف بزنیم و این کار را کردیم. من گاوی را خیلی خوب نمی شناسم اما هر دو از یک منطقه‌ایم(آندلوس) و فاصله بین شهر من و شهر گاوی، فقط ۱۰ کیلومتر است. جنوبی‌ها را هم که می شناسید؛ ما کمی عصبی و پرشور هستیم. باهم صحبت کردیم و هر چه بود تمام شد و دیگر مشکلی بین ما وجود ندارد. اکنون هر دو برای اسپانیا بازی می‌کنیم و نباید هیچ اختلافی بین بازیکنان ملی‌پوش باشد؛ چون قطعا این در کار تیمی تاثیر منفی خواهد داشت.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید