همبازی مهدوی‌کیا با فرانکفورت تمدید کرد!

0
67



کد خبر : ۱۸۹۶۹۱۴ |
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۱ |
۹۲۱ بازدید |

۰
دیدگاه

ژاپنی تمام نشدنی تا ۲۰۲۴ در بوندسلیگا


ماکوتو هاسه‌به قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با اینتراخت فرانکفورت تمدید کرد.

همبازی مهدوی‌کیا با فرانکفورت تمدید کرد!

به گزارش ورزش سه، ستاره تمام‌نشدنی خط دفاعی تیم‌ملی ژاپن که در ۳۹ سالگی همچنان فرم خوب خود را حفظ کرده، قرارداد خود را با تیم اینتراخت فرانکفورت به مدت یک سال دیگر تمدید خواهد کرد.

او در حالی قرارداد جدید را امضا می‌کند که این فصل ۱۰ بار برای تیمش به میدان رفت و هشت مرتبه در ترکیب اصلی فرانکفورت حضور داشته که از جمله آنها باید به دیدار با بایرن مونیخ و توقف خط حمله باواریایی‌ها اشاره کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه اینتراخت در خصوص تمدید با ها سه به گفت: خوشحالیم که او این تصمیم را گرفت و یک سال دیگر به عنوان یک بازیکن تیم در کنار ما خواهد ماند. او با نگرش حرفه‌ای، نظم و شخصیت فوتبالی خود نه تنها نمونه ای برای تیم ما است، بلکه در سطح جهانی یک الگوست.

1834415
مدافع ژاپنی دو سال پیش توانسته بود رکورد بیشترین بازی در بوندسلیگا به عنوان یک بازیکن آسیایی را ثبت کند اما حالا آمارش دست‌نیافتنی تر هم خواهد شد (ولفسبورگ، نورنبرگ، فرانکفورت)

جالب است بدانید او از سال ۲۰۱۴ در فرانکفورت حضور دارد، دو سال بعد از جدایی مهدی مهدوی‌کیا از این تیم. در زمان عضویت مهدوی‌کیا در فرانکفورت، او به عنوان بازیکن نورنبرگ برابر ستاره ایرانی به میدان رفته بود.

هاسه‌به ۲۷۹ بار پیراهن اینتراخت را برتن کرده و احتمالا به رکورد ۳۰۰ بازی هم خواهد رسید.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید