روزه باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشم

0
87



کد خبر : ۱۸۹۶۹۷۷ |
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۳ |
۱٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه


احمد ارسلان، بازیکن مسلمان دینامو درسدن آلمان می‌گوید روزه گرفتن کیفیت بازی او را افزایش هم می‌دهد.

روزه باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشم

به گزارش “ورزش سه”، تیم سیاه و زرد آلمانی کم کم دوباره روی ترسناک خود را بازیابی کرده است؛ ۱۲ بازی بدون شکست و پیروزی در چهار مسابقه متوالی باعث شده که دینامو درسن شانس خوبی برای صعود به دسته دوم فوتبال آلمان داشته باشد.

احمد ارسلان، مهاجم آلمانی دینامو درسن که شانزدهمین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند می‌گوید: “علاوه بر کار زیاد مسئله مهم حال خوبی است که در تیم وجود دارد. فوتبال واقعا ما را هیجان‌زده می‌کند و تمرین دیگر برای ما عذاب‌آور نیست. من بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی هستم و صادقانه باید بگویم که در نیم فصل اول شرایط این‌طور نبود.”

اما از روز چهارشنبه یک چالش جالب پیش روی این ستاره مسلمان دینامو درسن خواهد بود؛ احمد ارسلان یک بازیکن مسلمان محسوب می‌شود و روزه می‌گیرد‌. او در این باره گفت: “من دائما با بخش پزشکی در تماس هستم. در واقع طی این مدت احساس بهتری هم خواهم داشت‌. زودتر بیدار می‌شوم و هر چیزی که در طول روز به آن نیاز دارم را استفاده می‌کنم.”

گفتنی است تعداد زیادی از بازیکنان مسلمان در سطح اول فوتبال اروپا به میدان می‌روند و بدون هیچ مشکلی روزه می‌گیرند. در واقع این مسئله به طور کامل حل شده و حتی برخی معتقد هستند که این روزه گرفتن کیفیت بازیکنان را افزایش هم می‌دهد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید