بمب غیر منتظره در والیبال ایران: سعید معروف!

0
62



کد خبر : ۱۸۹۷۸۶۴ |
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۳ |
۷٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

اختصاصی ورزش سه؛


سعید معروف، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران در مسیر یک تصمیم‌گیری جالب قرار گرفته است.

بمب غیر منتظره در والیبال ایران: سعید معروف!

به گزارش “ورزش سه”، بعد از رقابت‌های المپیک توکیو بود که سعید معروف، کاپیتان و اسطوره والیبال ایران به شکل تلخی با تیم ملی خداحافظی کرد. تیم ملی با شکست مقابل ژاپن در بازی آخر نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی المپیک را کسب کند و معروف هم با چشمانی اشکبار وداع کرد.

بعد از رقابت‌های المپیک سعید معروف تصمیم گرفت والیبال خود را در سطح باشگاهی در خارج از ایران ادامه دهد و از آن زمان به عضویت فنرباغچه ترکیه در آمده است. او در این فصل نیز یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم ترکیه‌ای بوده و نقش بسزایی در صعود فنرباغچه به نیمه نهایی مسابقات ایفا کرده است.

البته سعید معروف سال گذشته برای یک مقطع کوتاه به عضویت باشگاه پیکان درآمد. او در یک بازه تقریبا دو هفته‌ای در جام باشگاه‌های آسیا برای پیکان به میدان رفت و در کنار ستاره‌هایی نظیر اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز و سید محمد موسوی قهرمانی این تیم در مسابقات را رقم زدند.

1836256

حالا به نظر می‌رسد که به نحوی مشابه سعید معروف در آستانه انتقال به یک تیم ایرانی دیگر قرار گرفته است. شهداب یزد قرار است از اوایل اردیبهشت ماه در جام باشگاه‌های آسیا به میدان برود. پیگیری‌های ما حاکی از آن است که بخش زیادی از کارهای انتقال سعید معروف به شهداب نهایی شده و قرار است او در جام باشگاه‌های آسیا برای قهرمان ایران به میدان برود.

صحبت های اولیه بین سعید معروف و باشگاه شهداب یزد انجام شده و هر دو طرف تمایل خود را برای این همکاری ابراز کرده‌اند. همچنین رابطه فوق العاده بین سعید معروف و مهدی مهدوی، پاسور فعلی شهداب نیز می‌تواند یکی از کلیدهای این انتقال باشد. البته باید منتظر ماند و شرایط لیگ ترکیه را هم تماشا کرد اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی برای این انتقال وجود داشته باشد.

در همین رابطه گفت‌وگوی کوتاهی هم با امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه شهداب یزد داشتیم که او تقریبا به حضور معروف در این تیم چراغ سبز نشان داد. شرافت به خبرنگار ما گفت: “سعید معروف ستاره والیبال ایران است و قطعاً هر تیمی از حضور او استقبال می‌کند. اگر کادر فنی صلاح بداند قطعاً برای جذب او اقدام خواهیم کرد.”

گفتنی است سوپرلیگ ترکیه همچنان ادامه دارد اما تا قبل از شروع جام باشگاه‌های آسیا پایان خواهد یافت و از این حیث نیز سعید معروف مشکلی برای انتقال به شهداب نخواهد داشت؛ حالا باید منتظر ماند و دید که آیا حضور کاپیتان سابق تیم ملی در باشگاه قهرمان ایران نهایی خواهد شد یا خیر.

1836255



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید