گزینه‌های جذاب تاتنهام برای فراموشی کونته

0
83



کد خبر : ۱۸۹۷۷۹۱ |
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۰ |
۴۴۶ بازدید |

۰
دیدگاه

از ناگلزمان و پوچه تا انریکه و گلاسنر


با جدایی رسمی آنتونیو کونته از تاتنهام این باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشین او است تا هر چه سریع‌تر سرمربی آینده خود را بشناسد.

گزینه‌های جذاب تاتنهام برای فراموشی کونته

به گزارش “ورزش سه”، کونته در سال ۲۰۲۱ هدایت تاتنهام را به عهده گرفت و جانشین نونو اسپیریتو سانتوی پرتغالی شد. او حالا این باشگاه را با توافق دوطرفه ترک کرده است. تا زمانی که جانشین کونته رسما معرفی نشود دستیار او استلینی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت اسپرز می‌نشیند. جست‌وجو برای پیدا کردن مربی جدید سفیدپوشان لندن از همین حالا آغاز شده است.

در این گزارش نگاهی می‌اندازیم به نامزدهای نشستن روی نیمکت تاتنهام و پر کردن جای خالی مربی سرشناس ایتالیایی.

یولیان ناگلزمان
ناگلزمان روز جمعه به شکلی ناگهانی توسط بایرن مونیخ اخراج شد. آن هم در حالی‌ که تیمش در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور داشت و با صدرنشینی بوندس‌لیگا تنها یک امتیاز فاصله داشت. توماس توخل فورا به عنوان جانشین ناگلزمان معرفی شد. تا پیش از آن از توماس توخل هم به عنوان یکی از نامزدهای هدایت تاتنهام در صورت جدایی کونته نام برده می‌شد.

ناگلزمان با وجود اخراج غیرمنتظره‌اش توسط بایرن همچنان یکی از مربیان سطح اول اروپا به حساب می‌آید و علاوه بر تاتنهام گفته می‌شود تیم‌های بزرگ دیگری مثل پی‌اس‌جی و رئال مادرید هم به او علاقه‌مند هستند.

1836130

مائوریسیو پوچتینو
هیچ گزینه‌ای به اندازه پوچتینو برای هواداران تاتنهام محبوب نیست. این مربی آرژانتینی در سال ۲۰۱۹ از تاتنهام اخراج شده و راهی پی‌اس‌جی شد. پوچه در پاریس فاتح لیگ یک، جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه شد و تابستان گذشته اخراج شد و از آن زمان تا امروز بدون تیم است.  

مزایای پوچه برای نیمکت تاتنهام واضح است: او سابقه کار در اسپرز را دارد و با روابط درونی باشگاه آشنا است و از همه مهم‌تر هواداران او را بسیار دوست دارند.

1836131

اولیور گلاسنر
او نامزدی است که کمتر کسی رویش حساب می‌کند اما در آخرین لحظه ممکن است همه را غافلگیر کند. او به دلیل فعالیتش در آینتراخت در اروپا مورد توجه قرار گرفته است. گلاسنر فصل گذشته با این تیم آلمانی در حالی که هیچکس انتظارش را نداشت قهرمان لیگ اروپا شد.

گلاسنر از نظر تاکتیکی یک مربی برجسته است. اما او تا کنون به جز کشور زادگاهش اتریش و آلمان در کشور دیگری مربیگری نکرده است و استخدام او در لیگی دشوار مثل لیگ برتر به یک قمار شباهت خواهد داشت.

1836133

لوئیس انریکه
انریکه که بعد از حذف اسپانیا از جام جهانی قطر از هدایت لاروخا کناره‌گیری کرد همچنان بدون تیم است. گفته می‌شود در صورت جدایی دیه‌گو سیمئونه از اتلتیکو مادرید در پایان فصل انریکه ممکن است هدایت این تیم را به عهده بگیرد، اما واکنش‌های اخیر مدیران اتلتیکو نشان می‌دهد احتمال جدایی سیمئونه به صفر میل می‌کند.

1836128

دراین شرایط مربیگری در لیگ برتر می‌تواند برای انریکه بسیار جذاب باشد. او از سال ۲۰۱۷ که هدایت بارسا را به عهده داشت تا کنون هدایت هیچ باشگاه دیگری را به عهده نداشته.

روبرتو دی‌زربی
دی‌زربی ایتالیایی مدت کمی است که هدایت برایتون را به دست گرفته و جانشین گراهام پاتر شده است. با توجه به شرایط خوب برایتون و رضایت هواداران و مدیران باشگاه از او جدایی از برایتون و انتقال به تاتنهام بعید به نظر می‌رسد.

نمایش‌های عالی مرغ‌های دریایی با هدایت دی‌زربی حتی باعث شده هواداران این تیم رویای حضور در اروپا را در سر بپرورانند. البته برایتون به خوبی می‌داند که این مربی ایتالیایی در تیم‌شان پروژه‌ای بلندمدت نخواهد بود و در نهایت راهی باشگاه‌های بزرگ‌تر خواهد شد ولی بعید است این انتقال به زودی و آن هم به تاتنهام باشد.

1836129



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید