غیبت هالند و نگرانی سیتی در آستانه بازی با لیورپول

0
64



کد خبر : ۱۸۹۸۲۳۶ |
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۹ |
۲۰۴ بازدید |

۰
دیدگاه


عدم حضور ارلینگ هالند در تمرین امروز منچسترسیتی در آستانه دیدار مقابل لیورپول باعث شده نگرانی‌ها بابت نرسیدن او به این مسابقه افزایش یابد.

غیبت هالند و نگرانی سیتی در آستانه بازی با لیورپول

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در جریان پیروزی این تیم مقابل برنلی در جام حذفی از ناحیه کشاله ران آسیب دید و به دلیل این مصدومیت حضور او در دیدار حساس تیمش مقابل لیورپول در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مصدومیت گلزن سیتی در دیدار مقابل برنلی باعث شد این ستاره نروژی دیدارهای تیم ملی کشورش در فیفادی اخیر را از دست بدهد. پدر هالند تایید کرد که ارلینگ برای انجام تستهای بیشتر به بیمارستانی در بارسلون منتقل شده که از همکاران باشگاه منچسترسیتی است. او به خبرنگاران گفت که رسیدن پسرش به دیدار مقابل لیورپول دشوار به نظر می‌رسد.

1837035

وقتی بازیکنان منچسترسیتی که برای حضور در تیمهای ملی کشورهایشان اردوی این تیم را ترک کرده بودند روز چهارشنبه به منچستر بازگشته و خود را به پپ گواردیولا معرفی کردند غیبت ارلینگ هالند مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

با اینکه منچسترسیتی تا این لحظه به صورت رسمی رسیدن یا نرسیدن هالند به دیدار روز شنبه سیتی مقابل لیورپول را اعلام نکرده است ولی در جلسه تمرینی امروز بازیکنان سیتی زیر نظر گواردیولا غیبت ستاره نروژی باعث شد شایعات درباره نرسیدن او به بازی روز شنبه افزایش پیدا کند.

1837036

سیتی تا دیدار حساسش با لیورپول تنها دو روز زمان دارد. شاگردان گواردیولا امیدوارند بتوانند در رقابت دشوار با آرسنال در صدر جدول در هفته‌های آتی اختلاف هشت امتیازی با تیم میکل آرتتا را کاهش بدهند. حضور ارلینگ هالند به عنوان یکی از امیدهای گلزنی اصلی سیتی برای این تیم اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. گذشته از دیدار مقابل لیورپول شاگردان گواردیولا دو دیدار حساس دیگر در یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل بایرن مونیخ در پیش دارند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید