چطور می‌توانستید در روی تماشاگران نگاه کنید

0
67



کد خبر : ۱۸۹۸۱۴۷ |
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۰ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

انتقاد تند سرمربی صدرنشین لیگ از داوری بازی خیبر


شمس آذر قزوین در مقابل خیبر کامبک زد و با ۵۵ امتیاز با اقتدار در صدر جدول لیگ آزادگان است.

 چطور می‌توانستید در روی تماشاگران نگاه کنید

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر قزوین دو بر یک‌ خیبر را شکست داد تا به صعود و قهرمانی هر لحظه نزدیک‌تر شود.

سعید دقیقی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: «ابتدا خداوند متعال را شاکرم که هرچه داریم از لطف اوست و از تماشاگران عزیز و هم‌استانی‌های گلم ممنونم و دست تک‌تک آن‌ها را می‌بوسم. خوشحالم چنین جوی‌ در استان قزوین ایجاد شده. از کادر فنی، مدیریتی، مالکین محترم و در آخر، از بازیکنان شایسته و با غیرت تیم‌ شمس‌ آذر ممنونم. ما امروز در دو‌ جبهه می‌جنگیدیم؛ جبهه اول تیم رقیب‌مان بود که از نظر تاکتیکی، ما تیم برتر بازی بودیم و ‌جبهه دوم هم که ان‌شاءالله خودتان به آن بپردازید، من صحبت نمی‌کنم؛ فقط این را بگویم که بازی ملاثانی در اینجا ۲۶ دقیقه وقت اضافه داشت، هفت دقیقه گرفتند امروز که ما به‌دنبال این بودیم به بازی سرعت بدهیم ۸ دقیقه وقت اضافه گرفتند. بماند که پنالتی را به چه شکل گرفتند و یک پنالتی برای ما نگرفتند.» 
او در خصوص سؤال خبرنگار مبنی بر این‌که باید دو پنالتی برای شمس آذر گرفته می‌شد، ادامه داد: «صحبتی ندارم؛ ولی با این‌همه تماشاگر ‌‌و فشاری که تحمل می‌کردیم و این‌همه اتفاقاتی که بازی داشت، اگر خدای‌نکرده می‌باختیم، چطور از روی تماشاگران می‌توانستند شرمنده نباشند؟ در هر صورت، عیبی ندارد. ما در این فصل مقتدرانه و با کیفیت این اختلاف را ایجاد کرده‌ایم‌ و بیشترین آسیب را از ناحیه داوران بزرگوار که همه مورد احترام ‌من‌ هستند و من چون سبقه مدیریتی در فدراسیون‌ فوتبال داشتم، می‌دانم چقدر مشکلات دارند و سختی می‌کشند و نسبت به تلاشی که می‌کنند، پاداش دریافت نمی‌کنند، حقوق و مزایا ندارند ولی چه بگویم؟»
سرمربی شمس آذر در خصوص چند بازی حساس آینده عنوان کرد: «ما به‌هیچ‌وجه شرافت‌مان را نمی‌فروشیم. تا آخرین لحظه و تا آخرین روزی که بازی داریم‌، با تمام‌ وجودمان تلاش می‌کنیم تا آن کسی که حقش است، در فوتبال کشور رشد کند و به لیگ بالاتر برود. سعی می‌کنیم ‌انگیزه بچه‌ها را بیشتر کنیم. این نگاه‌ها را در کادر فنی، مدیریتی و بازیکنان شایسته‌مان داشتیم که این‌گونه با قدرت در این‌جاییم؛ وگرنه بروید بررسی کنید چه اتفاقاتی تا الآن برای تیم‌ما افتاده است.»

دقیقی در پایان در مورد اینکه به دنبال رکورد شکستن هستند یا خیر افزود: «ما کارمان را می‌کنیم. بازی بعد با استقلال خوزستان است. ‌به بلندمدت فکر نمی‌کنیم. در بازی با استقلال خوزستان سعی می‌کنیم مغرور نشویم. غرور آفت آدم‌ها است. تلاش می‌کنیم کار با کیفیت ارائه بدهیم. ان‌شاءالله بازی‌های آینده بازی‌های باکیفیت‌تری ارائه بدهیم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید