ریچارلیسون: من رهبر شورش علیه کونته نبودم

0
69



کد خبر : ۱۸۹۸۲۹۹ |
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹ |
۲٫۲K بازدید |

۱
دیدگاه


ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، که چند روز قبل از اخراج آنتونیو کونته از این باشگاه با او درگیری لفظی پیدا کرده بود می‌گوید شایعات درباره رهبری او در شورش علیه کونته نادرست است.

ریچارلیسون: من رهبر شورش علیه کونته نبودم

به گزارش “ورزش سه”، ریچارلیسون در یکی دو هفته پایانی دوران حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام به صورت علنی از او انتقاد کرده و باعث شد سرمربی ایتالیایی در رسانه‌ها به انتقادهای تند او پاسخی صریح و تند بدهد.

مهاجم برزیلی که از کم به میدان رفتن گلایه داشت بعد از یک بازی در مقابل دوربین گفت که تاتنهام فصلی افتضاح داشته است. کونته چند روز بعد مستقیما از ریچارلیسون اسم برد و گفت مهاجم برزیلی تاتنهام خودش افتضاح بوده و علاوه بر اینکه همیشه مصدوم بوده برای تیمش حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است. کار بین کونته و ریچارلیسون تا جایی بالا گرفت که برخی رسانه‌ها مدعی شدند او و کریستین رومرو به مدیران باشگاه گفته‌اند اگر کونته در تاتنهام بماند آنها باشگاه را ترک خواهند کرد.

1833479

حالا که آنتونیو کونته از تاتنهام اخراج شده بسیاری ریچارلیسون را از عوامل اصلی این اخراج دانسته و می‌گویند رهبر شورش علیه این مربی ایتالیایی ریچارلیسون بوده است.

مهاجم برزیلی تاتنهام در توییتر به این شایعات واکنش نشان داد و آنها را تکذیب کرد. ریچارلیسون نوشت:” انتقاد کردن از من به عنوان فوتبالیست و ایراد گرفتن از عملکردم بخشی از فوتبال است و من این را درک می‌کنم. با اینحال نمی‌پذیرم که درباره من دروغ گفته شود. من همیشه برای کونته و همه مربیانم احترام زیادی قائل بوده‌ام“.

ریچارلیسون در ادامه نوشت:” من رهبر شورش علیه کونته نبودم. درست برعکس، متاسفم که نتوانستم آنطور که از من انتظار داشت کار کنم و به اندازه کافی در کارم موفق نبودم که او در تیم بماند. وقتی کونته رفت برایش پیامی فرستادم و به خاطر همه چیز تشکر کردم و برایش بهترین آرزوها را کردم چرا که آنتونیو کونته لایق بهترین‌ها است“.

1837164

ریچارلیسون تابستان گذشته با قراردادی پر سر و صدا و گران‌قیمت اورتون را ترک کرد و به تاتنهام پیوست. اما او در اولین فصل حضورش در لندن فصل پر فراز و نشیبی داشته و نتوانسته انتظارها را برآورده کند. این مهاجم برزیلی تا این لحظه در لیگ برتر برای تاتنهام موفق به گلزنی نشده و برای تیمش تنها در ۹ مسابقه از ابتدا به میدان رفته است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید