بیرانوند و ۳۶۰ دقیقه برای بهترین رکورد کلین‌شیت

0
69



کد خبر : ۱۸۹۸۵۱۰ |
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰ |
۲٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه


علیرضا بیرانوند شب گذشته چهاردهمین کلین‌شیت این فصل خود را ثبت کرد.

بیرانوند و 360 دقیقه برای بهترین رکورد کلین‌شیت

به گزارش “ورزش سه”، بعد از چند بازی ناکامی، علیرضا بیرانوند موفق شد در بازی با مس رفسنجان دروازه خود را بسته نگه دارد و به روند کلین‌شیت بازگردد. او البته در این بازی مشکل چندانی نداشت اما به هر حال بسته نگه داشتن دروازه در این بازی، پرسپولیس را به سوی پیروزی اقتصادی و حداقلی هدایت کرد.

این چهاردهمین کلین‌شیت علیرضا بیرانوند که او را به تنهایی در صدر جدول بهترین دروازه‌بانان لیگ بیست و دوم قرار می‌دهد. او در نیم فصل نخست از ۱۵ بازی در ۱۰ دیدار دروازه را بسته نگه داشت و به ترتیب برابر ذوب‌آهن، فولاد، آلومینیوم، صنعت نفت، سپاهان، مس رفسنجان و کرمان، ملوان، پیکان و گل‌گهر موفق به کلین‌شیت شد.

در نیم فصل دوم اما او در پنج بازی دروازه خود را باز شده دید تا آمار استثنایی این دروازه‌بان ادامه‌دار نباشد. با این حال کلین‌شیت برابر ذوب‌آهن، آلومینیوم، نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان باعث شده تا این دروازه‌بان ملی‌پوش دوباره به فرم خوب قبلی بازگردد و به دستکش طلایی نزدیک شود.

البته کلین‌شیت او در مقابل آلومینیوم در حالی بود که بیرانوند از اواسط نیمه اول با کارت قرمز داور جریمه شد و با خروج از زمین، جای خود را به احمد گوهری داد. این بازی مشابه دیدار استقلال – ذوب‌آهن لیگ بیست و یکم بود که رشید مظاهری و سیدحسین حسینی هر دو بازی کردند و در آمار نیز این کلین‌شیت برای آنها محاسبه شد.

حال در صورت محاسبه این بازی برای بیرانوند، او چهار بازی با رکورد سیدحسین حسینی فاصله خواهد داشت و امیدوار است در شش بازی باقی‌مانده لیگ برتر به او برسد تا همراه این گلر و نیلسون کوریا، عنوان بهترین رکورد تاریخ لیگ برتر را در اختیار بگیرد.

شاید عملیات دشوارتر برای بیرانوند ثبت ۵ کلین‌شیت در بازیهای باقی مانده باشد تا با ۱۹ بازی بسته نگه داشتن دروازه، به تنهایی بهترین آمار را ثبت خواهد کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید