هشدار توخل به ستاره سنگالی: مانه در بایرن مشکل دارد

0
77



کد خبر : ۱۸۹۸۸۵۸ |
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۵ |
۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه


توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، می‌گوید با اینکه به کیفیت سادیو مانه شک ندارد، ولی معتقد است او در بایرن مشکلاتی دارد و نتوانسته با تغییر باشگاهش کنار بیاید.

هشدار توخل به ستاره سنگالی: مانه در بایرن مشکل دارد

به گزارش “ورزش سه”، سادیو مانه از زمان پیوستن به بایرن مونیخ در اولین فصل حضورش در این تیم تا کنون نتوانسته انتظارهایی که از او می‌رفت را به شکل کامل برآورده کند. مانه کمی پیش از شروع جام جهانی مصدوم شد و این تورنمنت را از دست داد.

توماس توخل، سرمربی جدید بایرن، در اولین بازی‌ای که روی نیمکت این تیم نشست از مانه به عنوان بازیکن فیکس استفاده نکرد و در بازی مقابل دورتموند او را در ۲۰ دقیقه پایانی به زمین فرستاد.

سرمربی جدید بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود پیش از دیدار با فرایبورگ در جام حذفی گفت از علاقه‌مندان به ستاره سنگالی است هر چند در ادامه متذکر شد که اعتقاد دارد مانه در بایرن مونیخ مشکلاتی دارد که باید رفع شود.

1831403

توخل در صحبت‌های خود گفت: “من سادیو را شخصا از زمان حضورمان در انگلیس می‌شناسم. در اینکه او یک فوتبالیست کاملا سطح بالاست هیچ شکی وجود ندارد. او برای لیورپول هر سال بیست تا سی گل به ثمر می‌رساند و برای آنها یک بازیکن کاملا کلیدی بود. او با آن تیم جام‌های زیادی به دست آورده است”.

سرمربی جدید بایرن در ادامه به مشکلی که اعتقاد دارد مانه در بایرن با آن روبرو است پرداخت و گفت: “تغییر باشگاه همیشه سخت است و بازیکنی که به باشگاه جدید می‌رود معمولا برای درک محیط به زمان نیاز دارد. همه چیز باید از نو تنظیم شود تا بتواند خودش را راحت و در آرامش احساس کند و این زمان می‌برد. مهاجمانی مثل سادیو حساس هستند و ممکن است در این شرایط اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و افت کنند. من متوجه این شدم، چرا که درباره کیفیت مانه هیچ شکی ندارم. باید به او اعتماد شود و همه باید صبوری پیشه کنیم تا راه بیفتد. ما الان در مسیر درست هستیم و فقط به زمان نیاز داریم”.

1838243



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید