دربی جوان‌گرایی تهران در ورزشگاه دستگردی

0
60



کد خبر : ۱۸۹۸۹۴۴ |
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۳ |
۴۷۳ بازدید |

۰
دیدگاه

انگیزه‌ بالای هوادار پس از برد ارزشمند؛


هوادار در بیست و پنجمین هفته رقابت‌های لیگ برتر و در شهرآورد کوچک تهران میزبان پیکان خواهد بود.

دربی جوان‌گرایی تهران در ورزشگاه دستگردی

به گزارش “ورزش سه”، ساکت الهامی شاگردانش را پس از یک روز ریکاوری و برگزاری دیداری تدارکاتی روز دوشنبه و در دو نوبت صبح و عصر و کار با وزنه و کار با توپ در سالن بدنسازی و زمین چمن مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران تمرین داد.

هوادار که هفته گذشته در انزلی برابر ملوان پیروزی ارزشمندی به دست آورده و روند خوبی را طی می‌کند روز جمعه به مصاف رقیبی می‌رود که اگر چه هفته گذشته در خانه برابر فولاد شکست خورده است اما شاگردان جوان سید مجتبی حسینی همواره یکی از تیم‌های آماده لیگ برتر به شمار می‌روند.

1838387

ساکت الهامی در فصل جاری و در هوادار تیمی ساخته که با میانگین سنی ۲۵.۹ سال و بازی دادن هشت بازیکنی که پیش از این تجربه بازی در لیگ برتر را نداشته‌اند، در بحث جوان‌گرایی پیشگام بوده اما در هفته پیش رو قرار است میزبان تیمی باشد که صدرنشین جدول جوان‌ترین باشگاه‌های لیگ برتری به شمار می‌رود.

1838388

هوادار رده نهمی و پیکان رده سیزدهمی تا به حال سه مرتبه به طور رسمی پذیرای یک دیگر بوده‌اند که یک پیروزی و یک تساوی نصیب هر یک شده است و حالا در فاصله شش امتیازی از یک‌دیگر قرار گرفته‌اند.

نبرد جوان‎‌ترین‌های لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می‌شود و باید دید چه نتیجه‌ای از این بازی حاصل خواهد شد. هوادار نمی‌خواهد رتبه تک رقمی خود را از دست بدهد و پیکان نیز در اندیشه پیشرفت در جدول است.

1838389
1838390



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید