اسپانیایی‌ها اینگونه به استقبال الکلاسیکو رفتند (عکس)

0
79



کد خبر : ۱۸۹۹۱۴۰ |
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۵ |
۴۸۳ بازدید |

۰
دیدگاه



تیتر نخست روزنامه های اسپانیا، به الکلاسیکو و مسابقه برگشت رئال مادرید و بارسلونا اختصاص دارد.

اسپانیایی‌ها اینگونه به استقبال الکلاسیکو رفتند (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، الکلاسیکوی حساس و سرنوشت ساز رئال مادرید و بارسلونا از راه رسید. آنچلوتی به خوبی می داند که در لالیگا شانسی برای قهرمانی ندارد و در اروپا نیز مسیر سختی در پیش روی آنهاست. در نتیجه، دم دست ترین جام ممکن، کوپا دل ری است و او برای کسب آن، مأموریت سختی در پیش دارد.

بارسا توانست به لطف گل بخودی ادر میلیتائو در بازی رفت، برنده از زمین خارج شود و حالا آنها در استادیوم خانگی خود پذیرای مادرید خواهند بود. مسابقه ای که چشم تمام دنیا به آن دوخته شده و لوس بلانکوس برای فرار از کابوس عدم کسب جام در این فصل، باید از سد تیم آماده ژاوی بگذرد.

روزنامه های معروف اسپانیا نیز تیتر اصلی و پوستر صفحه نخست خود را به این موضوع اختصاص داده اند. روزنامه آ.اس تیتر «مقاومت یا بازگشت» را برای شماره امروز خود انتخاب کرده است. این روزنامه با تصویری از لواندوفسکی و بنزما روی کاپ قهرمانی کوپا دل ری نوشت که باید دید بارسا می تواند نتیجه بازی رفت را حفظ کند یا مادرید کامبک خواهد زد؟

1838720

موندو دپورتییو نیز تیتر جالبی را انتخاب کرده است. آنها واژه CLASIKO را به نحوی روی تیتر خود طراحی کرده اند که دو حرف آخر آن یعنی KO با رنگ متفاوتی، متمایز شده است که این اصطلاح به معنای ضربه فنی است و باید دید در پایان مسابقه، چه تیمی از دور رقابت ها کنار می رود.

1838718

و بالاخره روزنامه مارکا نیز عبارت نیمه نهایی را روی جلد خود به کار برده و به نوعی نشان داده که این مسابقه خود یک نوع فینال محسوب می شود و به همین دلیل عبارت فینال را با رنگ زرد به کار برده است.

1838719



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید