دولت اقدامات و وظایف خود درباره حجاب را انجام می‌دهد

0
83


|


۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ۱۴:۰۳:۰۳

|

|


محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور:



معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص نظر دولت در خصوص اجرایی شدن موضوع حجاب در کشور گفت: دولت دارد اقداماتی انجام می‌دهد و فعالیت‌های ایجابی دارد و هر دستگاهی دارد وظایف خود را انجام می‌دهد دیروز هم رهبری تاکید کردند که موضوع حجاب باید رعایت شود.



دولت اقدامات و وظایف خود درباره حجاب را انجام می‌دهد


|


۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ۱۴:۰۳:۰۳

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری درباره اظهارات مطرح شده در مجلس در خصوص ضرورت ارائه لایحه از سوی دولت برای رعابت حجاب عنوان کرد: این که شما می‌فرمایید بیشتر گزارش کمیسیون مربوطه بود که در آن از قوه قضائیه مطالبی را خواستند و بعد هم اعلام کردند اگر این کار صورت نگیرد، خودشان طرحی دارند که آن را به جریان می‌گذارند.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی حسینی را در ادامه می خوانید:

  • دولت دارد اقداماتی انجام می‌دهد و فعالیت‌های ایجابی دارد و هر دستگاهی دارد اقدامات و وظایف خود را انجام می‌دهد دیروز هم رهبری تاکید کردند که موضوع حجاب باید رعایت شود.
  • بعد از ظهر هم نشستی با مجلس داریم که اگر جلسه با هیات رئیسه مجلس را به حساب بیاوریم این پنجمین نشست دولت و مجلس است. روسای دو قوه در آغاز سال دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را برای تحقق شعار سال مطرح می‌کنند که چه کارهایی باید انجام شود و چه انتظاراتی از یکدیگر دارند تا تعامل سازنده ایجاد شود و انسجام بیشتری در کشور باشد. در حاشیه هم نمایندگان با وزرا و رئیس‌جمهور مواردی که وجود دارد را مطرح می‌کنند.




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید