رشفورد: باید بین چهار تیم اول لیگ بمانیم

0
71



کد خبر : ۱۸۹۹۳۲۱ |
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۴ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه


مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، امیدوار است شیاطین سرخ بین چهار تیم اول لیگ برتر باقی بمانند.

رشفورد: باید بین چهار تیم اول لیگ بمانیم

به گزارش” ورزش سه”، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس امشب در اولدترافورد از برنتفورد میزبانی کرد و با یک گل به برتری رسید. مارکوس رشفورد که این روزها ستاره خط حمله شیاطین سرخ است، تک گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه ۲۷ به ثمر رساند تا این تیم با ۵۳ امتیاز، هم‌امتیاز با نیوکسل، در رتبه چهارم جدول جای بگیرد.
این مهاجم ملی پوش انگلیسی امیدوار است که منچستریونایتد در هر مسابقه با کیفیت ظاهر شوند تا در نهایت بین چهار تیم اول لیگ برتر فصل را به پایان رسانده و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.
رشفورد پس از پایان بازی با برنتفورد گفت:«ما در دوره‌ای از فصل هستیم که هر بازی مهم محسوب می‌شود، بنابراین ما از این برد خوشحالیم و امیدوارم بتوانیم به جایی که چند هفته پیش بودیم، برگردیم. نکته مهم این است که همیشه در مسابقه بعدی برنده شویم. همه می‌دانند که قرار نیست هر هفته بهترین بازی خودمان را به نمایش بگذاریم، اما هیچوقت استانداردهای‌مان را پایین نمی‌آوریم و باید هر هفته به تلاش برای تقویت تیم ادامه دهیم.

1839064

هدف حضور بین چهار تیم بالای جدول است، ما می‌خواهیم تا جایی که می‌توانیم امتیاز کسب کنیم و تلاش می‌کنیم تا در هر بازی پیروز شویم. فقط باید خوب بازی کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم، به ریکاوری خوب ادامه دهیم و برای بازی بعدی آماده باشیم. وقتی مالکیت توپ را نداشتیم کمی صبورتر بودیم، به جای پرس کردن روی هر توپ، منتظر شرایط مناسب برای پرس بودیم. ما آرام بودیم و انسجام را حفظ کردیم تا تلاش کنیم بازیکنان و برنامه‌های هجومی حریف را مهار کنیم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید