مسی را یک لحظه رها کنید به بارسا می‌رود!

0
85



کد خبر : ۱۸۹۹۴۵۱ |
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰ |
۲٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه

ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن:


ژروم روتن، ستاره سابق پی‌اس‌جی، می‌گوید مسی تعهدی نسبت به این باشگاه فرانسوی و شهر پاریس ندارد و به محض اینکه یک روز مرخص می‌گیرد راهی بارسلون می‌شود.

مسی را یک لحظه رها کنید به بارسا می‌رود!

به گزارش “ورزش سه”، درحالی‌که مدتی است آینده لیونل مسی در ابهام قرار دارد و حجم بی‌سابقه‌ای از شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره او مطرح است یکی از ستاره‌های سابق باشگاه فعلی او پاری‌سن‌ژرمن با اشاره به سفرهای پرتعداد ستاره آرژانتینی به شهر بارسلون تعهد او نسبت به پی‌اس‌جی را زیر سوال برده و می‌گوید او به محض اینکه بتواند راهی باشگاه سابقش بارسا خواهد شد.

مسی در تابستان ۲۰۲۱ بعد از سال‌ها درخشش با پیراهن بارسا راهی پاریس شد تا هواداران پی‌اس‌جی را خوشحال کند اما مدتی است رابطه او با این هواداران پرتنش شده است. مسی در این فصل برای باشگاهش ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۱۷ گل به ثمر رسانده و در میانه فصل جام جهانی را فتح کرده است، اما هواداران از عملکرد ضعیف او در برخی بازی‌های تیم‌شان ناراحت بوده و معتقدند ستاره آرژانتینی تعهدی که انتظار می‌رود را نسبت به تیم‌شان ندارد.

درحالی‌که احتمال بازگشت مسی به بارسا در تابستان پیش رو قوت گرفته است ژروم روتن، ستاره سابق پی‌اس‌جی، با اشاره به سفرهای پرتعداد او به شهر بارسلون معتقد است ستاره آرژانتینی به محض اینکه امکانش فراهم شود به باشگاه سابقش برخواهد گشت.

1839232

ژروم روتن در گفت‌وگو با رادیو مونت‌کارلو گفت: “لئو مسی یعنی فوتبال. او نامش را در تاریخ فوتبال حک کرده و می‌شود گفت بزرگترین فوتبالیست همه نسل‌ها بوده است. ولی ما به خاطر عملکردش در دو فصلی که بازیکن پی‌اس‌جی بوده از او ناراحت و عصبانی هستیم. فارغ از عملکردش در میدان من حتی ندیده‌ام او در مصاحبه‌ها مثل یک بازیکن متعهد از باشگاه دفاع کند و نشان بدهد که از زندگی در پاریس راضی است. درست برعکس، همیشه از او سیگنال‌هایی منفی نسبت به پی‌اس‌جی و پاریس دیده‌ایم.

به محض اینکه به مسی مرخصی می‌دهند او یک‌راست به بارسلون می‌رود. او هرگز به پاریس عادت نکرده و پی‌اس‌جی را تیمش نمی‌داند. درست است که باشگاه ما یک باشگاه جوان است، ولی پی‌اس‌جی با وجود جوان بودن تاریخ داد و باشگاه محترمی است. باید خودتان را بازیکن پی‌اس‌جی بدانید، ولی مسی هیچوقت این کار را نکرده است. من به این خاطر او را مقصر می‌دانم”.

1839233



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید