مسی نه، امباپه و حکیمی در PSG مصونیت دارند!

0
53



کد خبر : ۱۸۹۹۳۸۹ |
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۴ |
۸۱۵ بازدید |

۰
دیدگاه


روزنامه فرانسوی لو پاریزین مدعی است ستاره‌های پاری سن ژرمن، از جمله کیلیان امباپه و اشرف حکیمی در فصل نقل و انتقالات از مصونیت خاصی برخوردار هسنتد.

مسی نه، امباپه و حکیمی در PSG مصونیت دارند!

به گزارش ورزش سه و به نقل از روزنامه لو پاریزین، مدیریت باشگاه پاری سن ژرمن در شرایطی برنامه‌های خود را برای تقویت این تیم در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو دنبال می‌کند که ۷ بازیکن در‌ پاریس حضور دارند که دست زدن به آنها و یا فروش‌شان ممنوع است، چرا که آنها ستون‌های تیم برای برنامه‌های آینده محسوب می‌شوند.

لو پاریزین سپس در این گزارش از امباپه، حکیمی، جیانلوئیجی دوناروما، نونو مندز، دانیلو پریرا، مارکو وراتی و مارکینیوش به عنوان ستون‌های پاری سن ژرمن نام برد و درباره سایر بازیکنان نوشت: ۹ هفته باقی‌مانده از رقابت‌های لیگ فرانسه، احتمال ادامه حضور سایر بازیکنان را تعیین‌ خواهد کرد.

این روزنامه اشاره کرد که برنامه جدید لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن، تهدیدی برای کنار گذاشتن بسیاری از نام‌ها مانند مسی، سرخیو راموس، ویتینها، کارلوس سولر، رناتو سانچس، فابین رویز، خوان برنات و هوگو اکیتیکه است.

لازم به ذکر است پاری سن ژرمن با ۶۶ امتیاز صدرنشین لیگ فرانسه است و لانس و المپیک مارسی هر کدام با ۶۰ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید