سرقت مسلحانه از خانه مسی

0
55


|


۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۰۰:۴۰:۴۱

|

|


بارسلون برای لئو ناامن شد؛



خانه لیونل مسی در شهر بارسلون اسپانیا هدف حمله سارقان مسلح قرار گرفت. مسی و خانواده‌اش در زمان این سرقت در این خانه حضور نداشتند.



سرقت مسلحانه از خانه مسی + تصویر سارقین خوفناک!


|


۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۰۰:۴۰:۴۱

دیشب چندین مرد نقاب‌پوش وارد خانه لیونل مسی در شهر بارسلون شده و دست به سرقت از خانه این ابرستاره آرژانتینی زدند.

به گزارش ورزش سه، رسانه Antena 3 با انتشار تصاویری اختصاصی از خانه متعلق به لئو مسی اعلام کرد چندین سارق که لباس‌های سر تا پا سیاه به تن داشتند و صورت‌شان را با کلاه اسکی پوشانده بودند از دیوارهای خانه متعلق به مسی بالا رفته و وارد محوطه حیاط خانه شدند. آن‌ها سعی کردند با استفاده از زور درهای ورودی به ساختمان و پنجره‌ها را شکسته یا باز کنند ولی موفق نشدند.

مسی دزدی از خانه-1

این سارقان در نهایت وقتی از ورود به بنای مسکونی ناامید شدند تصمیم گرفتند پیش از سر رسیدن پلیس اسپانیا دست به فرار بزنند.

بر اساس این گزارش حمله در ساعت ۲ بامداد اتفاق افتاده و تعداد دقیق سارقان که وارد محوطه خانه مسی شدند ۲ نفر بوده است. کل حادثه توسط دوربین‌های مداربسته موجود در خانه مسی ثبت و ضبط شده است و Antena 3 می‌گوید به کل فیلم‌ها دسترسی دارد.

مسی دزدی از خانه-2

سرقت از خانه مسی یا تلاش برای سرقت از ویلای لوکس او در شهر بارسلون برای اولین بار رخ نمی‌دهد و پیش از این هم سابقه داشته است. چند ماه پیش هم دو مرد نقاب‌دار به اتاقی در یک هتل وارد شدند که مسی در آن اقامت داشت. این اتفاق در شهر پاریس رخ داده بود.  

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید