کمک داور بین المللی، نعمتی که مس بی بهره بود

0
70



کد خبر : ۱۸۹۹۵۳۰ |
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۴ |
۳۳۹ بازدید |

۰
دیدگاه



صنعت نفت آبادان در مصاف با مس کرمان برد خاطره انگیزی داشت. بردی که کورسویی امید برای آبادانی ها به منظور بقاء در جدول بازی ها ایجاد کرد.

کمک داور بین المللی، نعمتی که مس بی بهره بود

به گزارش “ورزش سه”، مصاف صنعت نفت – مس کرمان می رفت، با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد که در دقیقه ۳+۹۰ سید وحید کاظمی داور مازنی بازی به سود صنعت نفت پنالتی اعلام کرد. البته این محمد رضا ابوالفضلی، کمک داور بین المللی فوتبال ایران که از او در جام جهانی هم پرچم های خوبی دیدیم، بود که برخورد توپ به دست میلاد خدایی را دید و از داور وسط خواست توپ را روی نقطه پنالتی در اختیار تیم صنعت نفت قرار دهد. این توپ با ضربه احمد شریعت زاده به گل تبدیل شد و صنعت نفت آبادان این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برد. این برد بدین معنی است که صنعت نفت و عبدالله ویسی در جدول بقاء در جدول بازی ها باقی مانده اند.

1839397

صنعت نفت جدا از تلاشی که برای پیروزی در این بازی داشت، برد را مدیون دید خوب کمک داور بین الملی است و ایضا شجاعتی که در اعلام این صحنه داشت. چون برخی از کمک داوران چنین صحنه هایی را می بینند اما تصمیم گیری نهایی را به داور وسط واگذار می کنند. شاید به این خاطر که داور وسط نزدیک تر به صحنه است، در حالی که به خوبی می دانیم داور وسط با وجود نزدیک بودن به صحنه ها برخی از اتفاقات را نمی بیند، به خصوص که نزدیک توپ با تراکمی از بازیکن مواجه است.

1839396

جالب اینکه مس در نیمه دوم و پیش از این تصمیم خود را محق ضربه پنالتی می دانسته و تصویری را منتشر کرده که توپ به دست مدافع تیم صنعت نفت برخورد کرده است. اینکه این صحنه پنالتی بوده یا نه بر عهده کارشناسان داوری است اما این صحنه را کمک داور دوم یعنی مهدی شفیعی ندید و  اگر می دید شاید مانند محمد رضا ابوالفضلی توصیه گرفتن پنالتی به سید وحید کاظمی می کرد. اینطور می شود گفت مس از کمک داور بین المللی بی بهره بود. در غیر اینصورت ممکن بود سرنوشت این بازی تغییر کند و به ثانیه های پایانی بازی کشیده نشود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید