گسترش فعالیت بیمه پاسارگاد در استان مازندران

0
60


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور گسترش فعالیت های بیمه های زندگی و غیر زندگی همچنین گسترش خدمات به هموطنان عزیز در استان مازندران، شعبه نوشهر را راه اندازی کرده است. این شعبه در نوشهر، بلوار عمادالدین کریمی، روبروی پمپ بنزین سالار، پلاک۳۵۹، تلفن : ۰۱۱-۵۲۳۲۵۵۱۳ آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در منطقه است.

لازم به ذکر است این شرکت در شهرستان نوشهر و به منظور انتقال شعبه اشخاص چالوس نسبت به خرید ، بازسازی و تجهیز ساختمان شعبه اقدام نمود و از ابتدای سال جاری علاوه بر رشته های اشخاص امکان صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در کلیه رشته های اموال، اشخاص و مسئولیت و با نام جدید شعبه نوشهر امکانات خدمت رسانی به هموطنان عزیز را در شهرهای چالوس، نوشهر و توابع فراهم آورده است.

کارشناسان بیمه پاسارگاد در محیطی منحصر به فرد و فضایی مناسب در استان مازندران (منطقه ۱۰) ، شهرهای ساری (جام جم)، ساری (اشخاص)، تنکابن (مرکزی)، تنکابن (اشخاص)، آمل، چالوس، بابل، بهشهر و همچنین در شهر نوشهر نیز انواع خدمات تخصصی بیمه های زندگی و غیرزندگی را به هموطنان عزیز ارائه می دهند.

گفتنی است، هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه نمایند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید