شش امتیازی که پرسپولیس عقب افتاد (عکس)

0
75



کد خبر : ۱۸۹۹۸۸۸ |
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۰ |
۳٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

سرمربیان خارجی صدرنشین نیم فصل دوم؛


تراکتور با پیروزی مقابل سپاهان، به رتبه سوم جدول نیم فصل دوم صعود کرد.

شش امتیازی که پرسپولیس عقب افتاد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، هفته دهم نیم فصل دوم در حالی به پایان رسید که شکست سپاهان و برتری استقلال باعث شد تا آبی‌ها در صدر جدول دور برگشت هم‌امتیاز با سپاهان شوند. اما تغییر مهم، ورود تراکتور به جمع سه تیم برتر نیم فصل دوم بود.

تراکتور با کسب ۲۰ امتیاز از ۱۰ بازی اخیر، متوسط قهرمانی داشته و توانسته بالاتر از پرسپولیس و مس رفسنجان، سومین تیم برتر دور برگشت لیگ بیست و دوم لقب بگیرد.

نکته جالب اینکه هر سه تیم برتر نیم فصل دوم سرمربیان خارجی روی نیمکت دارند. ریکاردو ساپینتو، ژوزه مورایس و پاکو خمس، تنها سرمربیان خارجی لیگ برتر هستند که اتفاقا بهترین نتایج دور برگشت را کسب کرده‌اند و برای صدر جدول باهم رقابت دارند.

1840130

پرسپولیس، قهرمان نیم فصل اول، باوجود دو پیروزی اخیر، همچنان از سه تیم بالای جدول دور است. سرخپوشان تهرانی همچنین کمتر از متوسط قهرمانی امتیاز کسب کرده‌اند و حالا برای دستیابی به میانگین دو امتیاز به ازای هر بازی، باید مس کرمان را شکست دهند.

در واقع پرسپولیس با این شش امتیازی که در نیم فصل دوم کمتر از استقلال و سپاهان کسب کرده، صدر جدول را از دست داده و یک امتیاز کمتر از این دو تیم دارد.

ضعیفترین تیمهای نیم فصل دوم نساجی و نفت مسجدسلیمان هستند که از ۱۰ بازی تنها چهار مساوی کسب کردند تا اوضاع اسفناکی را تجربه کنند. در این بین نفت ۲۱ گل خورده و عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید