کونسیسائو: سخت است در مورد قهرمانی حرف بزنیم

0
51



کد خبر : ۱۸۹۹۷۲۶ |
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۳ |
۵۰۶ بازدید |

۰
دیدگاه


سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که علی رغم پیروزی تیمش مقابل بنفیکا و کاهش فاصله با این تیم به ۷ امتیاز، رسیدن به عنوان قهرمانی دشوار است.

کونسیسائو: سخت است در مورد قهرمانی حرف بزنیم

به گزارش “ورزش سه”، پورتو امشب در دیداری حساس از هفته بیست و هفتم لیگ پرتغال موفق شد با نتیجه ۲-۱ بنفیکای صدرنشین را شکست بدهد و فاصله در صدر جدول را به ۷ امتیاز کاهش دهد.
در این دیدار که در استادیو دا لوژ، ورزشگاه اختصاصی بنفیکا، برگزار شد، ابتدا تیم میزبان با گل به خودی دیوگو کاستا پیش افتاد اما در ادامه پورتو دو بار توسط ماتیوس اوریبه و مهدی طارمی به گل رسید و توانست در این دیدار مهم که می‌تواند روی سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشد، به پیروزی برسد؛ هرچند کونسیسائو معتقد است که این سه امتیاز با پیروزی‌های دیگر فرقی نداشت.
او در پایان دیدار امشب به خبرنگاران گفت:”خب، این بازی فقط سه امتیاز داشت، فقط همین. واضح است که در خانه رقیب مستقیم در کورس قهرمانی و کسب سه امتیاز، به چنین دیدارهایی ۶ امتیازی می‌گویند.

1839798
بازی های دیگری به ذهن من می‌آید که به این اندازه منسجم نبودیم. اما بنفیکا در این فصل ثبات بیشتری داشت، بنابراین آنها در صدر هستند و هنوز ۷ امتیاز بیشتر از ما دارند. فکر می کنم در این دیدار ما در سراسر بازی برتر بودیم و می‌توانستیم بانتیجه بهتری پیروز شویم. تبریک به بازیکنانم. آنها استراتژی‌ای که مشخص کرده بودیم را به خوبی اجرا کردند، علی رغم محدودیت‌هایی که داشتیم (مصدومیت‌های زیاد). 
ما اینجا هستیم برای اینکه تا آخرین هفته بجنگیم. ما سبک بازی خودمان را کنار نمی گذاریم، پرس از بالا و در دست گرفتن فضاهای مناسب. بار دیگر اشتباهاتی هم دیدم اما بازی منسجمی بود. 

1839799
په‌په و گالنو می‌دانستند چطور بازی کنند تا مدافعان کناری بنفیکا را کنترل کنند. اوتایو هم توانست نقش هافبک سوم و مدافع دوم را به خوبی بازی کند. او بسیار باهوش است. او نقش بسیار مهمی بازی کرد. ما بین خطوط به بازیکنان آنها فضایی ندادیم. بسیار مهم بود که به عنوان یک تیم، منسجم بمانیم.
آیا هنوز امکان قهرمانی وجود دارد؟ سخت است. پیش‌بینی کردن اهمیتی ندارد. ما باید بازی به بازی پیش برویم. ما به مبارزه ادامه می دهیم. اما باید این کار را با شخصیت و نگرش درست انجام بدهیم. باید این نمایش را در دیدار با سانتا کلارا تکرار کنیم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید