شگفتی یاران امیر روستایی در امیرکاپ قطر

0
63



کد خبر : ۱۹۰۰۱۵۶ |
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۲ |
۸٫۴K بازدید |

۲
دیدگاه

یک گل در بازی و یکی در پنالتی؛


امیر روستایی دومین گل الشحانیه را در دیدار مقابل الغرافه به ثمر رساند و با گلی که در ضربات پنالتی زد، تیمش را به نیمه نهایی بُرد.

شگفتی یاران امیر روستایی در امیرکاپ قطر

به گزارش “ورزش سه”، یک چهارم نهایی جام حذفی قطر موسوم به امیرکاپ در حالی برگزار شد که الشحانیه به مصاف الغرافه رفت و موفق شد شگفتی بزرگ جام حذفی را رقم بزند و این تیم را حذف کند.

در جریان این بازی، الشحانیه با گل در دقیقه ۱۸ عبدالعزیز الیهری از حریف پیش افتاد و در حالی که می‌رفت نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد، امیر روستایی مهاجم ایرانی این تیم موفق شد گل بعدی را هم بزند.

روستایی با فرار از تله آفساید موفق شد بعد از یک مکث توپ خود را وارد دروازه کند و با فرصت‌طلبی گل دوم را هم به ثمر برساند.

اما در آغاز نیمه دوم الغرافه یکی از گل‌ها را جبران کرد تا هیجان به بازی برگردد. با این حال دقایقی بعد الشحانیه توانست گل بعدی را با ضربه کولیبالی بزند تا با نتیجه ۳-۱ به استقبال نیم ساعته پایانی برود.

این البته پایان کار نبود و الغرافه در دقیقه ۷۵ و ۸۳ موفق شد دو گل دیگر بزند تا بازی با نتیجه تساوی همراه شده و به ضربات پنالتی برود.

در ضربات پنالتی باتیستا برک دروازه‌بان ۱۹ ساله آرژانتینی تیم الشحانیه درخشید و دو پنالتی گرفت. امیر روستایی نیز پنالتی سوم تیمش را بعد از خراب کردن پنالتی دوم توسط اولیسس پاسکو تبدیل به گل کرد.

سرانجام الشحانیه در ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۳ توانست حریف را شکست دهد تا به نیمه نهایی صعود کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید