کاسانو دست‌بردار نیست: من از کسی نمی‌ترسم مورینیو!

0
90



کد خبر : ۱۹۰۰۲۹۲ |
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۹ |
۳۹۴ بازدید |

۰
دیدگاه


آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.

کاسانو دست‌بردار نیست: من از کسی نمی‌ترسم مورینیو!

به گزارش “ورزش سه”، آنتونیو کاسانو چند روز پیش در یک مصاحبه آتش جنگ رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را شعله‌ور کرد. کاسانو سرمربی رم با مائوریتزو ساری همتای او در لاتزیو مقایسه کرد و گفت مورینیو کوچکترین اهمیتی به فوتبال نمی‌دهد و فقط به دنبال نمایش بازی کردن است و فوتبال برایش مثل سینما است.

همانطور که انتظار می‌رفت مورینیو این صحبت‌ها را بدون جواب نگذاشت. وقتی در کنفرانس خبری سرمربی رم درباره صحبتهای کاسانو از او پرسیده شد آقای خاص با خونسردی گفت:” او دنبال مسخره‌بازی است”.

1840916

درحالیکه به نظر می‌رسید پرونده این دعوای رسانه‌ای بسته شده اما کاسانو که ظاهرا از پاسخ مورینیو عصبانی است امروز ویدیویی منتشر کرد. او در این ویدیو که در اینستاگرامش منتشر کرده می‌گوید متوجه شده که مورینیو به او چه کنایه‌ای زده است.

کاسانو در این ویدیو گفت:” درباره واکنش مورینیو به من مزخرفات زیادی نوشته شده و می‌گویند او به ماجرای درگیری من با لیواجا اشاره کرده. من در جایی زندگی کردم که باید باهوش باشی و گر نه زنده نمی‌مانی. من و لیواجا حرفهای تندی به هم زدیم و بعد از دو روز دوباره مثل قبل رفیق شدیم. مورینیو عزیز، مادرم به من یاد داده که از هیچ چیز یا هیچکس نترسم. حالا که یک نفر جاسوسی رختکن ما را کرده و به تو اطلاع داده خوب است بدانی که ۲۰ نفر در آن رختکن بودند و ما به هیچ وجه درگیری رسانه‌ای نداشتیم”.

1840918



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید