زنگ خطر برای ۷ بازیکن چلسی در برنابئو

0
92



کد خبر : ۱۹۲۰۵۸۱ |
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۳ |
۱۴۵ بازدید |

۰
دیدگاه

آنها نباید کارت بگیرند


امشب هفت بازیکن چلسی در خطر از دست دادن بازی برگشت برابر رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند.

زنگ خطر برای 7 بازیکن چلسی در برنابئو

به گزارش “ورزش سه”، چلسی امشب در حالی به مصاف رئال مادرید می رود که حال و روز خوشی ندارد و در لیگ برتر چهار بازی متوالی رنگ پیروزی را ندیده است. آبی‌ها برابر ولورهمپتون نیز در بازی اخیر خود شکست خوردند و با فرانک لمپارد باید برابر رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، قرار بگیرند. بازی رفت در برنابئو است و هفته بعد چلسی در استمفوردبریج میزبان رئال خواهد بود.

1786007

در بازی امشب هفت بازیکن چلسی باید بسیار مراقب باشند تا کارت زرد دریافت نکنند. در غیر این صورت بازی برگشت را از دست خواهند داد. دو کارته های چلسی، کپا، کولیبالی، گالاگر، انزو فرناندز، میخایلو مودریک، تیاگو سیلوا و ریس جیمز هستند. به غیر از مودریک و تیاگو که در بازی اخیر برابر ولورهمپتون در ترکیب ابتدایی چلسی قرار نداشتند، پنج بازیکن دیگر از دسته بازیکنان معمولا ثابت چلسی هستند که مورد اعتماد گراهام پاتر نیز قرار داشتند. 

1801339

آنها در هر دو بازی یک هشتم نهایی برابر دورتموند نیز به میدان رفتند. در این بین دو کارت زرد کپا یکی به دلیل اعتراض به داور و دیگری بحث با بازیکن حریف، قابل اجتناب بودند.

در رئال ولی ۶ بازیکن یک کارته هستند که خطر از دست دادن بازی برگشت را حس نمی کنند: دنی کارواخال، لوکاس واسکز، ادر میلیتائو، کروس، وینیسیوس و مندی. در بین اینها مندی امشب به دلیل مصدومیت حضور ندارد. لازم به ذکر است که پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی، تمام کارت‌های زرد پاک خواهند شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید