کاپیتان استقلال در اندیشه اولین پوکر فصل!

0
60



کد خبر : ۱۹۲۰۹۰۷ |
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱ |
۶۵۷ بازدید |

۰
دیدگاه


سیدحسین حسینی تلاش می کند تا برای اولین بار در این فصل، در چهار بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه دارد.

کاپیتان استقلال در اندیشه اولین پوکر فصل!

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در شرایطی فردا باید به مصاف هوادار برود که آبی ها امیدوار به توقف سپاهان هستند تا ضمن کسب سه امتیاز دیدار برابر تیم ساکت الهامی، برای نخستین بار در این فصل صدر جدول رده بندی را از آن خود کنند.

آبی پوشان برای این منظور، در ابتدا نیازمند این مسئله هستند که دروازه خود را بسته نگه دارند. تیم های ساکت الهامی همواره برابر استقلال سختکوش بوده و گل های کمی دریافت کرده اند و اگر موفق به فتح دروازه حسینی شوند، آنگاه بازگشت به بازی برای شاگردان ساپینتو دشوار خواهد بود.

سیدحسین در دیدار فردا نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. چرا که تیم هوادار در این فصل موفق شده در هردو دیدار رفت و برگشت مقابل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، دو شانس دیگر عنوان قهرمانی، گلزنی کند و این مسئله زنگ هشداری برای آبی ها خواهد بود.

1852100

کاپیتان استقلال در بازی رفت توانست دروازه اش را بسته نگه دارد، اتفاقی که قطعا حسینی دوست دارد آن را تکرار کند تا برای اولین بار در این فصل، چهار کلین‌شیت پیاپی را تجربه کرده و با آمادگی ۱۰۰ درصدی پای به دربی حساس پایتخت بگذارد.

حسینی در سه دیدار اخیر استقلال مقابل فولاد، ذوب‌آهن و آلومینیوم دروازه‌اش را بسته نگه داشته و آخرین گلی که دریافت کرده در دقیقه ۲۴ دیدار با گل‌گهر بوده است، توپی که آرمین سهرابیان وارد دروازه آبی‌ها کرد.

باید دید حسین حسینی که این روزها در فرم خوبی به سر می‌برد، شنبه مقابل هوادار چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. دیداری که ممکن است روز شلوغی برای کاپیتان استقلالی‌ها نباشد اما قطعا دروازه بان آبی‌ها قرار است بارها با ضدحملات حریف، محک بخورد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید