فرصت ویژه پیکان قبل از ورود به تونل وحشت

0
70



کد خبر : ۱۹۲۰۹۸۷ |
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۰ |
۷۵۴ بازدید |

۰
دیدگاه

خودروسازان به دنبال دومین برد متوالی


اعضای تیم فوتبال پیکان با برگزاری تمرین روز جمعه خود راهی اردو شدند تا برای مصاف با نفت آبادان آماده شوند.

فرصت ویژه پیکان قبل از ورود به تونل وحشت

به گزارش “ورزش سه”، خودروسازان پایتخت بعد از برد هفته گذشته مقابل هوادار روحیه مضاعفی به دست آوردند و حالا برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

مجتبی حسینی و شاگردان عصر شنبه در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل نفت آبادان به میدان می‌روند؛ رقیبی که هفته پیش مقابل مس کرمان به برد رسید و برای بقا در لیگ برتر امیدوار شد. با توجه به شکست مس مقابل پرسپولیس حالا شاگردان عبدالله ویسی در صورت برد مقابل پیکان ۱۹ امتیازی شده و به دو امتیازی مس می‌رسند.

1852239

از این رو پیکانی‌ها نیز هم‌قسم شده‌اند تا با کسب دومین برد متوالی جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند و این را می‌شود از روحیه خوب بازیکنان این تیم در تمرینات متوجه شد. آخرین تمرین پیکان قبل از مصاف با نفت عصر جمعه در ورزشگاه ایران‌خودرو برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کادرفنی نکات تاکتیکی را مرور کردند.

1852242

پیکان در ۴ هفته پایانی لیگ برتر باید مقابل تراکتور، پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان قرار بگیرد و بی‌شک برد مقابل نفت آبادان ضمن صعود آنها در جدول رده‌بندی، روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی با بالانشینان جدول را بالاتر خواهد برد.

1852241

گفتنی است؛ دیدار پیکان و نفت آبادان ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

عکاس: حامد عراقی



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید