آنچلوتی: گل نزدن بنزما ناراحتم کرد

0
66



کد خبر : ۱۹۲۱۳۱۰ |
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۲۸ |
۱٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه

کار سختی برای انتخاب ترکیب بازی با چلسی دارم


کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی مقابل کادیز تاکید کرد تیمش در بهترین شرایط ممکن برای بازی برگشت با چلسی آماده است.

آنچلوتی: گل نزدن بنزما ناراحتم کرد

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید موفق شد میزبان خود کادیز را در هفته بیست و نهم لالیگا با نتیجه ۲-۰ شکست داد. کارلو آنچلوتی در پایان این دیدار در مورد پیروزی کم گل تیمش با وجود داشتن موقعیت های بسیار گفت: “بازی زیبایی انجام دادیم و من بازی تیمی را ترجیح می دهم. آماده سازی برای این دیدار آسان نبود اما بازیکنان با نگرشی عالی ظاهر شدند.”

او با تمجید از عملکرد مارکو آسنسیو ادامه داد: “من فکر می کنم او در همان سطح سال گذشته است و بازیکن تعیین کننده ای به حساب می آید چرا که تواناهایی هایش کاملا مشخص است.”

1852854

سرمربی رئال در مورد تصمیم خود برای ترکیب بازی با چلسی گفت: “وقتی تیم این گونه خوب بازی می کند باعث می شود تا تردیدهای شما برای انتخاب ترکیب بیشتر شود. امروز خیلی ها خوب کار کردند. شوآمنی خیلی خوب بازی کرد. سبایوس و آسنسیو نیز همین طور. کریم هم معمولی بود. تردیدهایی وجود دارد اما از بابت داشتن گزینه های متعدد خیال‌مان راحت است.”

آنچلوتی در رابطه با وضعیت بدنی شاگردانش در این مقطع حساس از فصل گفت: “شرایط خیلی خوبی داریم. تیم انرژی بالایی دارد. داده های مربوط به عملکرد کریم بنزما با ۳۵ سال سن در دو بازی اخیر بهترین مثال برای این ادعاست.”

او با ابراز تاسف بابت از دست دادن امتیازات راحتی که فاصله با بارسلونا را بیشتر کرد افزود: “می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. .ما در ژانویه امتیازات زیادی از دست دادیم که به ضرر ما بود و حالا هزینه آن را می پردازیم.”

1852855

کریم بنزما با وجود اینکه ۹۰ دقیقه در زمین بود اما نتوانست گلزنی کند. کارلتو در مورد عملکرد این بازیکن مقابل کادیز تاکید کرد: “او خیلی خوب و سرحال بود. به کریم گفتم تو را در ترکیب قرار می دهم و هر وقت خسته شدی تعویضت می کنم. کمی از اینکه او نتوانست گلزنی کند ناراحت شدم. با این وجود دیدن بازی او لذتبخش و تعویض کردنش دشوار بود. می خواستم از حضور او در زمین لذت ببرم.”

سرمربی رئال از شرایط خوب وینیسیوس جونیور و تونی کروس در آستانه بازی با چلسی خبر داده و گفت: “آنها آماده بازی کردن هستند و امروز با تیم تمرین کردند. هر دو بازیکن روز سه شنبه در بهترین کیفیت ممکن در کنار تیم خواهند بودند.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید