در صف «صدور کارت» نمانید

0
56


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

    بانک ملی ایران به منظور كاهش ازدحام و مراجعه به شعبه و همچنین بهبود فرایند دریافت کارت های بانکی، امکان ثبت درخواست صدور اوليه و يا صدور مجدد کارت به دو صورت فیزیکی و مجازي را در سامانه بام فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با خدمت ارزنده «صدور ملی‌کارت» از طریق سامانه بام، امکان دریافت کارت برای تمامی حساب های مشتری فراهم است و کاربر می تواند با ورود به سامانه بام و انتخاب گزینه خدمات کارت و سپس گزینه صدور کارت، درخواست خود را ثبت کند.

در این بخش، لیست تمامی حساب های کاربر نمایش داده شده و در صورتی که مایل به دریافت کارت جدید هستید، باید حسابی را انتخاب کنید که کارتی به آن متصل نباشد. همچنین برای حساب های دارای کارت نیز امکان صدور مجدد کارت وجود دارد.

چنانچه حساب فاقد کارت است و تمایل به دریافت کارت جدید دارید، باید نسبت به افتتاح حساب جدید اقدام کنید که البته هر فرد می تواند از هر نوع حساب، تنها یک عدد (حساب)داشته باشد.

کارت هاي مجازی با امکان تعریف رمز دوم پویا و ثابت و به منظور انجام تراکنش های اينترنتي (بدون نیاز به فیزیک کارت) مورد استفاده قرار می گیرند و بلافاصله پس از ثبت موفق درخواست، تصویر و اطلاعات کارت جهت استفاده در اختیار مشتری قرار می گیرد.

در صورتي كه نياز به دريافت فيزيك كارت نبوده و انجام تراكنش هاي اينترنتي مد نظر باشد مي توانيد اطلاعات كارت مجازي خود را با ثبت درخواست کارت مجازی و بدون مراجعه به شعبه دريافت کنید.

در صورتی که مايل به دريافت کارت فیزیکی در شعبه باشيد نيز با ثبت اطلاعات و انجام بخش عمده فرايند به صورت غيرحضوري، زمان انتظار شما در شعبه كاهش خواهد يافت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید