نقش جهان سرانجام در زیباترین حالت ممکن (عکس)

0
88



کد خبر : ۱۹۲۱۳۲۰ |
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰ |
۹۲۱ بازدید |

۰
دیدگاه

گردهمایی ۶۰ هزارنفری سپاهانی‌ها؛


از زمان بهره‌برداری فاز دوم ورزشگاه نقش جهان که مهرماه ۱۳۹۵ بود، این استادیوم هیچ وقت جوی به این زیبایی پیدا نکرده بود.

نقش جهان سرانجام در زیباترین حالت ممکن (عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، افتتاح فاز دوم نقش جهان پس از سال‌ها حضور سپاهان در فولادشهر، در دوران مربیگری عبدالله ویسی اتفاق افتاد، ولی هواداران سپاهان روزهای سختی را تجربه می‌کردند و استقبال آنچنانی از بازی‌های تیم نمی‌شد. سپاهان اما با امیر قلعه‌نویی در لیگ هجدهم بار دیگر در قامت مدعی ظاهر شد و تا روز آخر هم برای قهرمانی جنگید. این اتفاق در لیگ نوزدهم هم تا پیش از شیوع ویروس کرونا که در اسفندماه منجر به بسته شدن در ورزشگاه‌ها شد، ادامه پیدا کرد، اما با اینکه طی همین مدت اصفهانی‌ها در مسابقاتی نظیر دیدار رفت برابر پدیده (لیگ هجدهم)، یا دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس حضور پرشماری داشتند، هیچ وقت جوی که آنها در مصاف هفته بیست و ششم لیگ بیست و دوم ایجاد کرده بودند، در این ورزشگاه قدیمی و تازه‌ بازسازی شده دیده نمی‌شد.

1852874

شاید اگر دوران حضور محرم نویدکیا با شیوع ویروس کرونا همزمان نبود، نقش جهان زودتر از این‌ها در زیباترین حالت خود قرار می‌گرفت، اما درنهایت این اتفاق در شبی رخ داد که طلایی‌پوشان اصفهانی با توجه به پیروزی سرخابی‌ها به پیروزی احتیاج مبرم داشتند و حضور ۶۰ هزار سپاهانی مشتاق که درخواست بازیکنان تیم‌ محبوب‌شان را بی‌پاسخ نگذاشتند، فضایی که در این استادیوم ۷۵هزارنفری ایجاد کرده بود، که احتمالا تا سال‌های سال از خاطر افرادی که در آن حضور داشتند، نخواهد رفت.
سپاهان با این حمایت پرشور موفق به کسب سه امتیاز از این مسابقه حساس شد و در فاصله ۴ هفته تا پایان بار دیگر در جدول نسبت به سرخابی‌ها پیشی گرفت.

1852875
1852876



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید