خسروی: بهترین داوران برای تیم‌های صدرنشین!

0
56



کد خبر : ۱۹۲۱۶۷۴ |
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۲ |
۱٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

دو هفته پایانی دیدارها همزمان برگزار می شوند


علی خسروی عضو کمیته داوران، معتقد است کم اشتباه ترین داوران باید دیدارهای سپاهان و استقلال و پرسپولیس باشند.

خسروی: بهترین داوران برای تیم‌های صدرنشین!

به گزارش خبرنگار ورزش سه، با توجه به حساسیت بازی‌های ۴ هفته پایانی لیگ کمیته داوران برنامه های ویژه ای در مورد داوری ها دارد. علی خسروی در این رابطه گفت:بعد از جلسه ای که در کمیته داوران داشتیم. برای ۴ هفته آخر شایسته ترین و کم اشتباه ترین داوران را که بالاترین نمرات را گرفتند. برای بازی سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال می گذاریم.

او ادامه داد: این شرایط فقط برای تیم‌های بالای جدول نیست. چون در پایین جدول هم ۹ تیم هستند که اگر امتیازها در هفته های باقی مانده، جا به جا شود، سقوط می کنند. پس همین حساسیت را برای آنها هم داریم و داورانی با اعتماد به نفس بالا  و نمرات عالی را برای این بازی‌ها در نظر می‌گیریم.

خسروی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بازیهای سه تیم مدعی در هفته‌های پایانی با VAR تلویزیونی در ورزشگاه بررسی شود؟ عنوان کرد: ما نمی توانیم چنین کاری بکنیم چون اگر فیفا از این اتفاق باخبر شود به طور حتم فوتبال ایران را محروم می کنند. اما مطبوعات می توانند در همین کاری که شما گفتید و کم شدن اشتباهات داوری به ما کمک کنند.

وی افزود:ما ساعتها در کمیته داوران فکر و برنامه ریزی کردیم که در حق تیمی اجحاف نشود. ۴ هفته از لیگ باrی مانده به عیر از هفته بیست و هفتم که دیدار دربی است و  شرایط این بازی متفاوت است و همچنین هفته بعدی، دو دیدار هفته پایانی لیگ به طور همزمان برگزار خواهد شد.

او در پایان راجع به انتخاب داور دربی گفت: هنوز زمان برگزاری جلسه اعلام نشده و داور دربی هم انتخاب نشده است. بنابراین نمی‌توانیم در این باره چیزی بگوییم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید