بایرن مونیخ به سادیو مانه رحم نمی‌کند

0
75



کد خبر : ۱۹۲۱۸۰۷ |
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰ |
۳۴۲ بازدید |

۰
دیدگاه

فروش قطعی در تابستان


تصمیم مدیران بایرن برای فروش سادیو مانه در تابستان قطعی است و درخشش احتمالی او در هفته‌های باقی مانده نیز بی‌تاثیر است.

بایرن مونیخ به سادیو مانه رحم نمی‌کند

به گزارش “ورزش سه”، سادیو مانه طی درگیری با لروی سانه بعد از بازی با منچسترسیتی به صورت او ضربه زد که آثار این ضربه روی لب بازیکن آلمانی کاملا مشهود بود و با واکنش‌های بسیاری همراه شد. باشگاه بایرن مونیخ هم بعد از اینکه مهاجم سنگالی را از ترکیب بازی با هوفنهایم کنار گذاشت، جریمه نقدی نیز برای او در نظر گرفت.

1851875

رسانه‌های کشور آلمان فاش کردند، مانه علاوه بر محرومیت از حضور در بازی با هوفنهایم باید جریمه‌ای که رقم آن بیش از ۳۰۰ هزار یورو است را نیز پرداخت کند.

امرزو بیلد نوشت که مدیران بایرن به این نتیجه رسیده‌اند که حفظ مانه برای فصل بعد منطقی نیست و با توجه به جو منفی‌ای که او در رختکن ایجاد کرده، با یک رقم معقول باید فروخته شود. بایرن بی‌توجه به بازی‌های بعدی مانه و درخشش احتمالی او تصمیم نهایی را اتخاذ کرده و به ستاره سنگالی رحم نخواهد کرد. 

1722812

مانه حتی قبل از مصدومیت طولانی مدتش نیز مورد انتقاد رسانه‌ها و هواداران قرار داشت و نتوانسته بود پاسخ انتظارات را بدهد. درگیری او با سانه در واقع تیر خلاص بود. گفته می‌شود مانه نیز تمایل زیادی برای بازگشت به لیگ برتر دارد و از جدایی استقبال می‌کند. لازم به ذکر است که قرارداد مانه با بایرن تا ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید