سعید،‌ مهری که بالاخره به دل هواداران نشست!

0
69



کد خبر : ۱۹۲۲۰۸۶ |
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۱ |
۹۷۴ بازدید |

۰
دیدگاه


هافبک ترک زبان استقلال مامور مهار بازیکنان کمربند میانی سرخ پوشان در دربی است.

سعید،‌ مهری که بالاخره به دل هواداران نشست!

به گزارش ورزش سه،محمود فکری سرمربی استقلال در لیگ بیستم تنها چند روز بعد از خرید سعید مهری از سمت خود برکنار شد، تا این هافبک بی حاشیه با چالشی بزرگ رو به رو شود. مهری هر چند دقایقی برای استقلال تحت هدایت مجیدی به میدان می‌رفت اما هیچ وقت نتوانست جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند.
جدایی فرهاد مجیدی و سپرده شدن سکان هدایت استقلال به ریکاردو ساپینتوی پرتغالی فرصت خوبی برای سعید مهری بود که خود را از بند نیمکت نشینی جدا کند و به مهره‌ای کار آمد تبدیل شود.
فصل بیست و دوم شروع خوبی برای هافبک بی ادعای آبی پوشان به همراه نداشت. نتایج پرنوسان استقلال در نیم فصل نخست باعث اعتراض هواداران به حضور سعید مهری در ترکیب شد اما ساپینتو اعتقاد ویژه‌ای به او داشت.

1779677

باور سرمربی آبی ها به توانایی سعید مهری تا حدی بود که او مهدی پور و زبیر نیک‌نفس دو مهره کلیدی فصل پیش استقلال را نیمکت نشین کند.
شاید خوشبین ترین هوادار استقلال هم فکرش را نمی‌کرد که سعید مهری در این فصل به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم تبدیل شود‌ اما او بازی به بازی بهتر شد و با گلزنی و یک‌ نمایش بی نقص مقابل هوادار حالا سودای درخشش در شهرآورد بزرگ پایتخت را در سر دارد.
سعید مهری در شهرآورد تهران با شرایط کاملا متفاوت نسبت به دیدار رفت برای آبی‌ها به میدان خواهد رفت. حمایت بی سابقه هواداران استقلال از او در شبکه‌های اجتماعی،‌ طبیعتا باعث‌ افزایش روحیه این هافبک آذری شد.
قابل پیش بینی است  که دوندگی و قدرت بدنی بالای مهری، روز سختی را برای هافبک‌های پرسپولیس رقم خواهد حتی شاید او غیر منتظره‌ترین ستاره شهرآورد صدم باشد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید