رودری: موتور سیتی از آن بازی روشن شد

0
65



کد خبر : ۱۹۲۲۲۶۱ |
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۸ |
۵۲۱ بازدید |

۰
دیدگاه


رودری، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید بعد از تساوی با ناتینگهام فارست بود که موتور این تیم روشن شد و حالا هیچ تیمی از جمله آرسنال جلودار شاگردان گواردیولا نخواهد بود.

رودری: موتور سیتی از آن بازی روشن شد

به گزارش “ورزش سه”، رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، می‌گوید در ماه فوریه و بعد از تساوی این تیم مقابل ناتینگهام فارست، بازیکنان سیتی در رختکن بحث داغی داشتند که نتیجه آن در بازی‌های بعدی خودش را نشان داد. رودری از آن بازی به عنوان نقطه عطفی یاد می‌کند که بعد از آن موتور سیتی روشن شده است.

سیتی در آن بازی در حالی مقابل فارست به تساوی ۱-۱ رسید که ناتینگهامی‌ها تنها یک شوت در چارچوب داشتند و آن را به گل تبدیل کردند. سیتی بعد از آن بازی به شکلی بی‌رحمانه در ۱۲ بازی خود ۱۰ پیروزی به دست آورد و از جمله شش پیروزی پیاپی در لیگ برتر به دست آورد.

1854640

رودری بعد از تساوی دیشب تیمش با بایرن مونیخ که باعث صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ شد در مصاحبه‌ای درباره درخشش سیتیزن‌ها از ماه فوریه گفت: “بازی خارج از خانه در ناتینگهام را خیلی خوب به خاطر دارم. بعد از آن بازی ما در رختکن بحث کردیم. گفتیم خوب بازی کردن کافی نیست. باید حریف را مجازات کنیم. از آن لحظه بود که موتور سیتی روشن شد و حالا دارید نتیجه را می‌بینید.”

هافبک اسپانیایی منچسترسیتی در ادامه گفت: ” ما به این نتیجه رسیدیم که باید برای رسیدن به موفقیت حریفان را مجازات کنیم. این روی رفتار و شخصیت تیم تاثیر گذاشت. در ماه‌های بعدی دیده‌اید که ما هر وقت فرصت داشتیم گل زدیم و این همچنان ادامه دارد.”

1854641

بعد از آن دیدار مقابل ناتینگهام فارست، منچسترسیتی موفق شده اختلاف امتیازش با آرسنال را ۴ امتیاز کاهش دهد. رودری و هم‌تیمی‌هایش چهارشنبه آینده در اتحاد به مصاف آرسنال می‌روند و حالا سرنوشت‌شان در دست‌های خودشان است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید