اصول‌گراها برای نظر مردم پشیزی ارزش قائل نیستند؛ برخی‌شان از ابولهب بدتر هستند

0
66


تا دیروز به محمد بن سلمان می‌گفتند سگ آمریکا و امروز به سان سگ اصحاب کهف به ابواره نگاه می‌کنند. علت این تغییر رویه واضح است: دولت روحانی باید زمین می‌خورد و دولت رئیسی باید از زمین بلند شود.



اصول‌گراها برای نظر مردم پشیزی ارزش قائل نیستند؛ برخی‌شان از ابولهب بدتر هستند


|


۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۰۵:۱۵:۰۰

حسین قدیانی، وبلاگنویس انقلابی نوشت:

درست در همان روزهایی که سوپرانقلابی‌ها بیش از پیش منتقدین وضع موجود را متهم به اثرپذیری از ایران‌اینترنشنال می‌کردند، دولت فخیمه‌ی خودشان دست را گذاشت در دست ابواره. حالا اگر همین کار ابراهیم رئیسی را حسن روحانی می‌خواست بکند، قطعاً شاهد تجمع یابوها بالای سفارت عربستان می‌بودیم و حتماً یک یابوعلفی هم پیدا می‌شد که در صفحه‌ی یک چرک‌نامه‌اش هشدار بدهد رابطه با فرزندان ابولهب چرا؟

صدالبته فرزندان ابولهب فقط عرب نیستند؛ در تخم و ترکه‌ی شماری از اقلیت جمهور خودمان هم که خوب دقیق شوی، جز کروموزم‌های ابولهب نمی‌بینی. این حتی از ظاهر کریه حضرات هم برمی‌آید؛ دهان که باز می‌کنند، خب بیش‌تر‌.

اصول‌گراهایی که برای نظر مردم پشیزی ارزش قائل نیستند، دقیقاً و عمیقاً به همان تحجر ابولهب دچارند. آن ابله جانمازآب‌کشی که امروز اینستاگرام را مضمحل می‌خواند، لابد اگر زمان پیام‌بر گرامی اسلام بود، علیه رسانه‌ی کتاب موضع می‌گرفت.

اصلاً مهم نیست که جمهوری اسلامی با دولت‌هایی هم‌چون دولت‌های امروز عربستان یا افغانستان در رابطه‌ی دیپلماتیک باشد یا نه؛ سوپرانقلابی‌ها علی‌ای‌حال مثل آل‌سعود فکر می‌کنند و مثل طالبان رفتار می‌کنند.

میرسلیم در میان قبیله‌ی اصول‌گرا نه یک پدیده، که یک نمونه است؛ مشت نمونه‌ی خروار.

اصول‌گراها، سوپرانقلابی‌ها و منجمدهای امام صادقی، همه و همه از اینستا متنفرند؛ چون در همین اینستاگرام معلوم می‌شود که «واعظان کین جلوه در محراب و منبر می‌کنند، چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند». مگر نه آن‌که در خلوت بیست و دوم بهمن، ناگهان بدحجاب‌ها عزیز می‌شوند؟

تا دیروز به محمد بن سلمان می‌گفتند سگ آمریکا و امروز به سان سگ اصحاب کهف به ابواره نگاه می‌کنند.

علت این تغییر رویه واضح است: دولت روحانی باید زمین می‌خورد و دولت رئیسی باید از زمین بلند شود.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید