واکنش سرمربی اسپانیایی نساجی به باخت ۴ گله!

0
59



کد خبر : ۱۹۲۲۹۰۴ |
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۶ |
۱۰٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه

هرناندز: صنعت نفت لایق این پیروزی بود


سرمربی نساجی مازندران می‌گوید تیمش لایق شکست مقابل صنعت نفت بوده است.

واکنش سرمربی اسپانیایی نساجی به باخت ۴ گله!

به گزارش “ورزش سه” کارلوس هرناندز پس از شکست نساجی مقابل صنعت نفت در نشست خبری گفت: در نیمه اول با وجود اینکه صنعت نفت خیلی خوب بازی کرد، اما خیلی خوب آنها را کنترل کردیم. در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی صنعت نفت خوب بود، ولی در ادامه ما موقعیت خیلی خوبی داشتیم. در نیمه دوم، پنالتی همه چیز را عوض کرد و پس از آن صنعت نفت خیلی بهتر بازی کرد. در آن لحظات کنترل بازی از دست ما خارج شد و حریف توانست توپ را کنترل کند و گل‌های بعدی را به ثمر برساند.

وی در واکنش به اینکه اگر جدول را کنار بگذاریم، به نظرش کیفیت بازی صنعت نفت، مانند یک تیم پانزدهم جدول بوده است یا خیر، گفت: صنعت نفت تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی دارد، ولی تکرار می‌کنم ما بعد از ۱۰ دقیقه اول بازی بهتر کار کردیم، اما بعد از پنالتی همه چیز برای‌مان تغییر کرد. صنعت نفت بازیکنان خوبی دارد و لایق پیروزی بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره حضور هواداران آبادانی در ورزشگاه نیز گفت: آن‌ها از اول بازی خیلی خوب از تیم‌شان حمایت و صنعت نفت را تشویق کردند. زیبایی فوتبال به هوادارانش است.

هرناندز درباره اینکه مدافعان تیمش مقابل صنعت نفت خیلی سنگین بازی کردند، گفت: نه، من چنین نظری ندارم، ما بعد از پنالتی کارمان خراب شد و وقتی یک بر صفر عقب افتادیم می‌خواستیم بازی را به تساوی بکشیم، ولی تیم صنعت نفت خیلی خوب در ضدحمله بازی کرد. ما تعویض کردیم که نتیجه را عوض کنیم، ولی در آخر دو پنالتی و یک ضربه کاشته شیرازه تیم ما را به‌هم ریخت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به مدیران باشگاه نساجی قولی برای فصل آینده داده است، گفت: من به باشگاه قولی نداده‌ام و باشگاه هم به من قولی نداده است. ما حرفه‌ای هستیم و سعی می‌کنیم بازی‌های‌مان را ببریم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید