روزنامه اطلاعات: مهم‌تر از افشای نام ابربدهکاران بانکی معرفی کسی که این وام را می‌دهد

0
76


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه اطلاعات نوشت: مهم است بدانیم که چه کسی میلیاردها بدهی بانکی دارد و آن را پرداخت نمی‌کند اما شاید مهم‌تر این است که بدانیم چه فرد یا افرادی امکان دریافت وام‌های کلان را به افراد حقیقی یا حقوقی فاقد صلاحیّت فراهم کرده‌اند؟

روزنامه اطلاعات تاکید کرده است که گرچه افشای نام ابربدهکاران بانکی درست است اما باید راه کسانی که به این افراد چنین وام‌هایی می‌دهند هم سد شد.

به گزارش اطلاعات، مهم است بدانیم که چه کسی میلیاردها بدهی بانکی دارد و آن را پرداخت نمی‌کند اما شاید مهم‌تر این است که بدانیم چه فرد یا افرادی امکان دریافت وام‌های کلان را به افراد حقیقی یا حقوقی فاقد صلاحیّت فراهم کرده‌اند؟ بسیاری را می‌توان سراغ گرفت که در دهه‌های گذشته با دسترسی به وام‌های کلان بانکی و سرمایه‌گذاری آن در امور غیرمولد و سفته بازانه، به ثروت‌های نجومی دست یافته‌اند.

روزنامه اطلاعات سپس تاکید کرده است: پس علاوه بر آنکه افشای نام این ابربدهکاران اقدام خوب و مفیدی است اما مهم‌تر از آن سامان‌دادن سازوکاری است که به خلق این پدیده مخرب می‌انجامد و سد کردن راه‌ها و سفرهایی است که چنین پدیده خطرناکی را به وجود می‌آورد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید