باد و باران و افسوس جوان اول تراکتور در یادگار

0
52



کد خبر : ۱۹۲۳۵۹۵ |
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۳۰ |
۴۵۱ بازدید |

۰
دیدگاه

هاشم‌نژاد: هدف ما سه بازی و نه امتیاز است


اگر هوا خوب بود نتیجه‌ای رویایی برابر پیکان ثبت می‌شد، این ادعای وینگر جوان و پرجنب و جوش تراکتوری‌هاست.

باد و باران و افسوس جوان اول تراکتور در یادگار

به گزارش ورزش سه، تراکتور با برد برابر پیکان جایگاه چهارمی گل گهر را گرفت. مهدی هاشم نژاد در این رابطه به خبرنگار ما گفت: پیکان تیم جوان و بسیار دونده‌ای است. از اول بازی سعی کردیم بازی را در دستمان بگیریم و نیمه اول فوق‌العاده‌ای داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که روی یکی از کارهای ترکیبی که از سمت چپ انجام دادیم توانستیم گل بزنیم و همان را تا آخر بازی توانستیم حفظ کنیم.

او در مورد دو موقعیتی که داشت ادامه داد: یک شوت در نیمه اول زدم که از کنار تیر رفت و یک موقعیت را هم در نیمه دوم به خاطر ناهمواری زمین به اوت زدم.

این بازیکن در مورد تاثیر شرایط جوی گفت: به خاطر شرایط هوا نیمه دوم تیم ما کاملا عقب رفت و هر دفع توپی انجام می‌دادیم توپ به زمین خودمان برمی‌گشت و خیلی اذیت شدیم.

1830896

وی در خصوص حضور هوادران عنوان کرد: بین نیمه باران شدید آمد ولی آن‌ها ماندند و تا آخرین لحظه تشویق کردند. جا دارد از طرف کل بازیکنان تشکر کنم. یک بازی دیگر در خانه داریم. امیدوارم بیایند و بتوانند به ما کمک کنند.

وینگر تراکتور در مورد گرفتن رده چهارمی از گل گهر نظرش را اینگونه بیان کرد: تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است. سه بازی مهم دیگر داریم و با تمام تمرکز بازی به بازی می‌رویم تا بتوانیم برای پرشورها سهمیه کسب کنیم.

هاشم نژاد در مورد اینکه چرا در امر گلزنی موفق نبوده افزود: پارسال سه گل زدم ‌و امسال یکی، شرایط فرق می‌کند. در زمان آقای بردیف زیاد در حمله نبودیم و از موقعی که آقای خمس آمده به دروازه نزدیک‌تر شدیم و امیدوارم در بازی‌های آینده تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید