واکنش سرمربی مشهور به حضور دستیارش در ایران

0
71



کد خبر : ۱۹۲۳۶۴۵ |
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲ |
۵۶۰ بازدید |

۰
دیدگاه

اختصاصی ورزش سه؛


ویتالی هاینن سرمربی مشهور دنیای والیبال به حضور دستیار سابقش در تیم ملی والیبال ایران واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی مشهور به حضور دستیارش در ایران

به گزارش “ورزش سه”، ویتالی هاینن هینن ۵۳ ساله که با تیم ملی مردان لهستان به عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ رسیده، نخستین مربی تاریخ والیبال آلمان است که هدایت هر دو تیم ملی مردان و زنان این کشور را بر عهده  گرفته است.

ویتال هاینن، سرمربی سابق لهستان و یکی از مشهورترین سرمربیان والیبال دنیا، در واکنش به انتخاب پاول متئوس وییسکی که سابقه چند سال دستیاری او را در کارنامه داشته، به عنوان مربی جدید تیم ملی والیبال ایران به ورزش سه گفت: “پاول در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ بازیکن من در یک تیم باشگاهی بود، اونجا بود که شناختمش، فکر می‌کنم عاشق والیباله، خیلی باهوشه، و وقتی مربی تیم ملی لهستان در سال ۲۰۱۸ بودم، یکی از سه دستیار من بود. در تیم ملی آلمان هم سال گذشته باهم کار کردیم، در کل  خیلی انسان باهوشیه و با بازیکنان خیلی خوب می‌تونه ارتباط برقرار کنه چون هنوزم بازیکنه، فقط دیگه بازی نمی‌کنه، و کل بازی رو درک می‌کنه، به همین خاطر به نظرم انتخاب زیرکانه ایه و نمی‌دونم این انتخاب از طرف چه کسی بوده. پاول به تیم دستیاران انرژی زیادی میده و فکر می‌کنم خیلی جالب می‌شه. امیدوارم اونجا خیلی موفق باشه. او دوست منه و واقعا انسان فوق العاده ایه. او قطعا می تونه خیلی به تیم ملی ایران کمک کنه. از این انتخاب راضی باشید.”

گفتنی است پاول وویتسکی در زمان بازیگری پاسور بوده و بهروز عطایی از بین گزینه های مختلف او را به عنوان یکی از دستیاران خود انتخاب کرده است.

1857708



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید