وزیر راه: ساخت مسکن با قیمت تمام‌شده کنونی و مشکلات مردم آسان نیست

0
71


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: وزیر راه و شهرسازی گفت: کار ساخت مسکن با قیمت تمام شده کنونی و مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبان هستند، سخت است و آسان نیست.

مهرداد بذرپاش در آیین افتتاح سالن چند منظوره فتح المبین دزفول که امروز ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار کرد: علی رغم همه اقدامات انجام‌شده اما مشکلات انباشته شده از گذشته در خوزستان آن قدر زیاد است که باید بیش از پیش برای خوزستان وقت گذاشت و کار کرد تا ذره ذره این مشکلات مرتفع شود.

وی با بیان این که برخی از کاستی‌های باقی مانده نشانه این نیست که کسی کار نکرده است، افزود: یکی از اولویت‌های وزارت و شهرسازی در خوزستان ساخت مسکن است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در خوزستان برای ساخت ۵۰ هزار واحد تامین زمین انجام شده است و این کار باید سرعت بگیرد تا کار تامین زمین در همه شهرهای مورد نظر برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن به اتمام برسد.

بذرپاش عنوان کرد: از ظرفیت همه نهادها در حال استفاده هستیم تا سرعت ساخت مسکن در استان بالا رود. یکی از این نهادها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است تا سرعت کار ساخت واحدها بالا رود و در نیمه دوم امسال بخش زیادی از این واحدها به مردم تقدیم شود.

وی با بیان اینکه کار ساخت مسکن با قیمت تمام شده کنونی و مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبان هستند، سخت است و آسان نیست، افزود: اولویت اصلی ما برای پیگیری در وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن است.

به گزارش ایسنا، امروز، ۷ اردیبهشت ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی سالن چند منظوره فتح المبین دزفول افتتاح شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید