عملکرد سال ۱۴۰۱ بانک ملی ایران با حضور مدیران ارشد بررسی شد

0
71


عملکرد سال ۱۴۰۱ بانک ملی ایران با حضور سرپرست، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و دیگر مدیران ارشد این بانک طی همایشی در تهران بررسی و در ادامه اهداف و برنامه های سال جاری بانک نیز برای واحدها و شعب سراسر کشور تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در این همایش در تبیین اهداف و برنامه های سال جاری بانک گفت: یکی از اولویت های بانک در سال جاری شتاب بخشی به واگذاری و فروش اموال تملیکی و مولدسازی دارایی ها بانک است.

سرپرست بانک ملی ایران در ادامه این همایش از راه اندازی ۳۱ شعبه صرافی در سراسر کشور خبر داد و گفت: امسال بخش بین الملل و ارزی بانک با برنامه های منسجم و دقیق بیش از پیش یاریگر شبکه ارزی کشور خواهد بود.

وی در ادامه خواستار اعزام کارکنان بانک به شعب خارجی کشور در راستای فراگیری علوم جدید بانکداری شد.

دکتر نجارزاده در ادامه سخنان خود بر ضرورت تراز نقدینگی و رعایت انضباط مالی، اجرای برنامه های متعدد در راستای مهار تورم و رشد تولید، راه اندازی سامانه جامع تسهیلات، تامین مالی واحدهای تولید، کسب سهم بازار، کاهش وصول مطالبات و قیمت تمام شده پول، بهبود معیشت همکاران، سیاست های مدون بانک، کسب سود در چارچوب قانون و نیز توسعه سامانه های بانک تاکید کرد.

نجارزاده جذب منابع جدید را از اولویت های مهم بانک خواند و اظهار کرد : اهمیت جذب سپرده های جدید یکی از اولویت های بانک است و در این راه خدمات دهی به مشتریان مهم است.

وی با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این همایش گفت: امروز فرصتی شد تا ضمن مرور فعالیت ها و اقدامات بانک، نقاط ضعف و قوت بانک را بیشتر و بهتر بشناسیم تا با یک برنامه منسجم و دقیق به سال جدید ورود کنیم.

وی ضمن تبیین اهداف و راهبردهای بانک، در مورد موضوعات و سوالات مطرح شده از سوی مدیران، با آنها تبادل نظر و گفت‌وگو کرد.

در ادامه این همایش نیز کارگروهی با حضور سرپرست بانک ملی ایران، رئیس و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد که در این کارگروه مدیران ارشد بانک به بیان مسائل و موضوعات مربوطه در صف و ستاد پرداختند و ضمن پاسخگویی به سوالات حاضران، راهکارهای لازم را ارائه کردند.

در این کارگروه بر توسعه گروه اقتصادی تابام، کاهش مطالبات، تحقق اهداف بانک در سال جاری و تغییر وثیقه گذاری، مدیریت و جذب منابع، افزایش سهم بازار، ارائه ابزارهای تعهدی، توسعه شبکه ارزی و لزوم داشتن محصولات برتر تاکید شد.

همچنین در ادامه نیز اعضای هیات عامل و معاونان بانک ملی ایران با شرکت در کارگروه به تشریح و بررسی موضوعات مختلف پیرامون امور بانکی پرداختند.

بودجه ریزی براساس تکالیف و وظایف، تقویت سیستم جامع تسهیلات، توسعه زیرساخت های فناوری، ساماندهی داده ها، رفع ناترازی، اصلاح کسری کادر شعب، تقویت جانشین پروری، شفافیت در امور، توسعه شبکه ارزی، جذب منابع جدید، تقویت بازاریابی، استفاده از ظرفیت های شعب خارجی و کمک به سوددهی بانک نیز از مهمترین محورهای این کارگروه بود.

در این همایش شاخص های عملکردی واحد های بانک در بخش های مختلف توسط روسا و معاونان اداره تحقیقات و مدیریت استراتژیک مورد بررسی قرار گرفت و گزارش عملکرد آنها ارایه شد.

در ادامه این نشست تنی چند از روسای ادارات امور شعب گزارشی از عملکرد واحدهای تابعه ارائه کردند و در ادامه به بیان و طرح دیدگاه های خود درباره مسائل بانک پرداختند.

 در پایان این همایش در بخش ادارات امور شعب استان ها به ترتیب استان های خوزستان، بوشهر، البرز، کردستان و چهارمحال و بختیاری، در بخش شعب مستقل شعبه حج و زیارت، در بخش حوزه ها، حوزه های رامهرمز از استان خوزستان، حوزه بهبهان و امیدیه از استان خوزستان و حوزه ۵ ساوه از استان مرکزی، در بخش شعب ممتاز ، شعبه ساوه، در بخش شعب درجه یک شعبه مسجد سلیمان و در بخش شعب در جه دو شعبه بلوار آزادی اندیشه ( غرب تهران)، در بخش شعب درجه سه، شعبه گروه ملی فولاد اهواز، در بخش شعب درجه چهار شعبه قیام دشت (جنوب تهران) و شعبه هشتبندی میناب ( استان هرمزگان) به عنوان رتبه های برتر در عملکرد سال گذشته انتخاب و معرفی شدند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید