میری: بازی با پرسپولیس، بدشانسی خوب!

0
60



کد خبر : ۱۹۳۴۴۶۳ |
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۰ |
۴۱ بازدید |

۰
دیدگاه


محمد میری هافبک هوادار قرعه مقابله با پرسپولیس را یک بدشانسی خوب می‌نامد!

میری: بازی با پرسپولیس، بدشانسی خوب!

به گزارش ورزش سه، هوادار برای اولین بار در تاریخ بازی‌هایش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کرد. 
محمد میری در مورد پیروزی مقابل استقلال ملاثانی یه خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود و حتی ممکن بود کار گره بخورد اما تجربه آقا مسعود به کمک‌مان آمد. 

وی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه ادامه داد: بد نبود اما خوب هم نبود. توپ هم خیلی سبک بود و خیلی اذیتمان کرد. اتفاقا داشتم خلاصه بازی استقلال و پارس جم را می‌دیدم که دیدم از همان توپ لیگ برتر استفاده می‌کنند و برایم سوال بود که چطور آن‌ها می‌توانند استفاده کنند ولی ما نمی‌توانیم. این موضوع شرایط را برای ما سخت کرده بود… اصلا این‌طور بگویم که یک چیز افتضاحی بو‌‌د. آدم وقتی می‌رود لیگ قهرمانان بازی می‌کند و شرایط آن‌ها را می‌بیند و بعد به لیگ ایران می‌آید افسردگی می‌گیرد. 

او درباره قرعه هوادار و بازی با پرسپولیس هم گفت: در قرعه خوش‌شانس نبودیم اما باکی نیست. پرسپولیس روی دور است اما ما یک بار آنها را برده‌ایم در تک بازی باز هم هرچیزی ممکن است. به هرحال به نظر من این قرعه یک بدشانسی خوب است. 

میری در پایان حرف‌هایش گفت: من خودم سه بار فینالیست شدن را تجربه کردم با فولاد توانستم قهرمان شوم، آقا ساکت هم در چند سال اخیر دوبار قهرمانی داشته و در این کار تبحر دارد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدواریم که خدا کمک کند و قهرمان شویم. امیدواریم سومین جام آقای الهامی با هوادار باشد. 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید