حسرت بزرگ علیزاده در جدال با پرسپولیس

0
53



کد خبر : ۱۹۳۴۶۵۲ |
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۰ |
۲K بازدید |

۳
دیدگاه


هافبک گل‌گهر سیرجان در جریان بازی با پرسپولیس تلاش زیادی داشت تا طلسم عدم پیروزی این تیم در آزادی را بشکند که در نهایت نتوانست به این هدف دست یابد.

حسرت بزرگ علیزاده در جدال با پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، گل‌گهر سیرجان بار دیگر در استادیوم آزادی ناکام ماند و این بار هم با شکست مقابل پرسپولیس از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت، درست مثل اتفاقی که در فصل گذشته و در همین استادیوم برابر استقلال برای آنها شکل گرفته بود.

علیزاده که یکی از مهره‌های مورداعتماد امیر قلعه‌نویی در زمان هدایت گل‌گهر محسوب می‌شد، در این فصل مصدومیت سختی را در دیدار با ملوان انزلی پشت سر گذاشت تا مدتی طولانی دور از میادین باشد. هافبک جنگنده گل گهر در بازی روز گذشته کار سختی را مقابل یکی از آماده‌ترین خطوط میانی لیگ پیش رو داشت و در تلاش بود در این جدال در نهایت طلسم ناکامی‌های تیمش در استادیوم آزادی شکسته شود که در نهایت علی‌رغم نمایش درخشانی که خصوصا در نیمه دوم داشتند، در این هدف ناکام ماندند.

علیرضا علیزاده در این بازی بارها برابر بازی‌سازی حریف که از نفرات تکنیکی و قابل اعتنایی برخوردار بود، در دوئل‌های تک نفره موفق عمل کرد، اما در نهایت تیمش روی دو صحنه کاملا غافلگیر شد تا پرونده حضور آنها در جام حذفی به این شکل و با شکست برابر پرسپولیس بسته شود. هافبک گل‌گهر اما در پایان بازی مدعی شد که تلاش این تیم برای دستیابی به نتیجه طی سه بازی باقی‌مانده برای بازگشت به رتبه چهارم و شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا ادامه خواهد داشت و البته آنها یک بازی سخت یک بار دیگر در آزادی برابر پرسپولیس پیش رو خواهند داشت و باید دید اینبار تدابیر آنها برای کسب نتیجه مقابل حریف مدعی قهرمانی به نتیجه خواهد رسید یا خیر.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید