نیمه جهنمی دربی: لمپارد فقط گریه نکرد! (عکس)

0
52



کد خبر : ۱۹۳۴۹۱۲ |
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۹ |
۲٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه



فرانک لمپارد با چهره ای گرفته و غمگین نظاره گر تحقیر شاگردانش در نیمه اول بازی با آرسنال بود.

نیمه جهنمی دربی: لمپارد فقط گریه نکرد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال بعد از ۳ مساوی متوالی هفته گذشته مقابل سیتی شکست خورد تا شاگردان پپ گواردیولا به مدعی اول قهرمانی لیگ برتر تبدیل شوند. با این وجود توپچی ها قصد ندارند به همین راحتی تسلیم شوند و بعد از ۴ نتیجه ضعیف امشب در یک نیمه ۳ گل به چلسی نگون بخت زدند تا اوضاع را برای فرانک لمپارد و تیمش بحرانی تر از قبل کنند.

آبی های لندن این روزها به چنین باخت هایی عادت دارند و شاید بتوان گفت بهترین حریف ممکن برای بازیابی روحیه آرسنالی ها بودند. مدیران چلسی امیدوار بودند با برکناری گراهام پاتر و استخدام فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت، شوک مثبتی در تیم ایجاد کنند اما نتایج تیم با هدایت اسطوره سابق بیش از همه خود آنها را شوکه کرده است!

1870251

فرانک لمپارد در حالی تیمش را به دربی حساس امشب فرستاد که از روزی که هدایت این تیم را قبول کرده هنوز موفق به کسب برد نشده و چلسی با سرمربیگری او در ۵ بازی ۵ شکست متحمل شده است. جالب است بدانید که فرانکی در ۲۰ تجربه مربیگری اخیر خود (چلسی و اورتون) تنها یک بار طعم برد را چشیده است.

لمپارد که با اشتیاق بالایی در شروع مسابقه شاگردان خود را هدایت می کرد رفته رفته با دریافت گل های اول، دوم و سوم حس و حال خود را از دست داد و با ناراحتی و چهره ای بسیار گرفته فقط نظاره گر قدرت نمایی شاگردان آرتتا بود. فرانکی که زمانی با درخشش در لباس چلسی، پیام آور اتفاقات و موفقیت های بزرگ بود این روزها به نمادی برای شکست و سقوط تبدیل شده است.

1870252

نیمه اول این دیدار با برتری ۳-۰ آرسنال به پایان رسید و با توجه به نتایج اخیر چلسی امید زیادی به کامبک شاگردان فرانکی وجود ندارد و شاید این مربی بیش از همه دوست داشته باشد که بازی هر چه سریع تر به پایان رسیده و شکستی سنگین تر در دربی را متحمل نشود. چلسی در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در مکان دوازدهم است و اگر همین روند ادامه داشته باشد امکان سقوط این تیم به رتبه های پایین تر هم وجود دارد .

1870253



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید