چیلول: با هم دعوا کردیم چون زخم‌ خورده‌ایم!

0
71



کد خبر : ۱۹۳۵۰۵۴ |
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵ |
۵۸۹ بازدید |

۰
دیدگاه

اولین واکنش به دعوای بازیکنان چلسی در دیدار با آرسنال


بن چیلول، مدافع چلسی، درباره درگیری‌اش با دو بازیکن دیگر این تیم در دیدار دیشب مقابل آرسنال توضیح داد و گفت عمیقا متاسف است.

چیلول: با هم دعوا کردیم چون زخم‌ خورده‌ایم!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار دیشب چلسی مقابل آرسنال برای آبی‌های لندن و مدافع انگلیسی‌شان بن چیلول چیزی جز داستانی تکراری در این فصل نبود. یک گل از گابریل ژسوس و دو گل از مارتین اودگار در ۳۴ دقیقه اول مسابقه باعث شد گل مادوئه‌که در دقیقه ۶۵ بی‌تاثیر باشد و چلسی مقابل توپچی‌ها با شکست ۳-۱ بدرقه شود.

اما بن چیلول، در جریان مسابقه با دو هم‌تیمی‌اش، انزو فرناندز و تیاگو سیلوا درگیری لفظی شدیدی داشت که نشان می‌دهد شرایط چلسی چقدر بحرانی است و بازیکنان این تیم چه تنشی را تحمل می‌کنند. این اتفاق بعد از گل دوم اودگارد برای آرسنال رخ داد. کاپیتان نروژی توپچی‌ها فضای خالی زیادی در مقابل خود داشت و در نهایت به گل رسید. این گل باعث شد چیلول با تیاگو سیلوا و انزو فرناندز بحث و جدلی سخت داشته باشد.

1870481

چیلول امروز به درگیری لفظی‌اش با دو بازیکن چلسی واکنش نشان داد و در گفتگو با سایت باشگاه چلسی گفت:” اتفاقی که افتاد علتش این است که ما زخم‌خورده و عصبانی هستیم. هر احساس منفی‌ای که فکرش را بکنید را ما الان تجربه می‌کنیم. عملکرد ما خیلی ضعیف بود. می‌دانستیم اگر آنجا به این شکل بازی کنیم حتما سه گل را خواهیم خورد. ما منفعل بودیم. احتمالا الان تیمهای دیگر از بازی کردن با ما خوشحال می‌شوند و راستش را بخواهید وضعیت در کل فصل همین بوده. عملکرد ما دیشب هم به شدت ضعیف بود و علت را باید در خودمان پیدا کنیم”.

مدافع انگلیسی چلسی در ادامه گفت:” ما الان در قعر هستیم و برای بیرون آمدن از این گودال باید متحد باشیم. باید این کار را برای خودمان و از همه مهمتر برای هواداران انجام بدهیم و کاری کنیم در پنج بازی آخر بهانه‌ای برای شاد بودن داشته باشند. باید با هم متحد باشیم”.

1870482



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید