فولاد در فینال کوپا دل‌ری نماینده دارد!

0
51



کد خبر : ۱۹۳۵۳۸۷ |
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۹ |
۸۴۳ بازدید |

۰
دیدگاه

روبرتو تورس امشب مدال می‌گیرد:


در صورت قهرمانی اوساسونا در جام حذفی اسپانیا، جایزه‌ای ویژه به ستاره اسپانیایی فولاد اهدا می‌شود.

فولاد در فینال کوپا دل‌ری نماینده دارد!

به گزارش “ورزش سه” یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران در بازار زمستانی، خرید روبرتو تورس، کاپیتان اوساسونا توسط باشگاه فولاد خوزستان بود.

هر چند تنها سه هفته دیگر تا پایان لیگ ایران باقی مانده است، اما تورس چند روز پیش به اسپانیا بازگشت. این بازیکن برای تماشای بازی تیم سابق خد یعنی اوساسونا مقابل رئال مادرید در کوپادل‌ری اسپانیا که شنبه شب برگزار می‌شود دعوت شده است.

ابتدا قرار بود تورس از ایران راهی سویا محل برگزاری فینال بشود اما به خاطر مصدومیت و با اجازه از علیرضا منصوریان، تورس زودتر به پامپلونا برگشت و حالا قرار است همانند یکی از بازیکنان اوساسونا، این تیم را مقابل رئال مادرید همراهی کند.

طبق برنامه باشگاه اوساسونا، تورس قرار است مثل یکی از بازیکنان این تیم، از هتل و با اتوبوس تیم راهی ورزشگاه بشود و حتی مدال طلا یا نقره فینال را هم دریافت خواهد کرد.

این هافبک اسپانیایی، خوشحالی خود را برای آنچه هفته‌هاست که در انتظار اوست پنهان نمی‌کند. اگرچه تورس دیگر پیراهن اوساسونا را به تن ندارد اما می‌تواند تمام اتفاقاتی که در فینال با اوساسونا رخ می‌دهد را تجربه کند.

تورس در این خصوص به رسانه اسپانیایی توضیح داد: باشگاه به من گفت که قرار است شرایط طوری باشد که انگار بخشی از تیم هستم. من از هتل با اتوبوس سفر می‌کنم و همچنین در رختکن خواهم بود. آن را از درون تجربه خواهم کرد، انگار که من هنوز آنجا هستم.

نکته عجیب اینجاست که تورس با وجود انجام تنها دو بازی در کوپادل‌ری قبل از انتقالش به فولاد، هنوز با سه پاس گل بهترین پاسور این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

هافبک فولاد در این باره گفت: در حال حاضر من در رتبه اول پاس گل‌ها هستم، این یک حکایت عجیب است. من احساس می‌کنم بخشی از این فینال هستم.

تورس هم‌چنین در خصوص تقابل با رئال مادرید، احتمال پیروزی را رد نکرد و گفت: نمی‌دانم قلبم به من می‌گوید یا عقلم، اما حس خیلی خوبی دارم. کار آسانی نخواهد بود. اوساسونا در این فینال بسیار خوب و به شایستگی عمل می‌کند.

هافبک فولاد درباره شرایط ایران و تیم فولاد هم گفت: این مکان ارزش شناختن دارد، اگرچه رفتن بدون خانواده کار را برای من سخت کرد اما شهر اهواز، جای خوبی برای زندگی است. غذا و مردم بسیار خوبی دارد و در کل تجربه خوبی است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید