مهاجم منچستریونایتد، یک قدم تا قهرمانی آسیا

0
54



کد خبر : ۱۹۳۵۵۶۵ |
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۰ |
۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

الهلال چهار ستاره را به خط کرد


چهار بازیکن خارجی الهلال عربستان امروز در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اوراواردز ژاپن ماموریت حساسی خواهند داشت.

مهاجم منچستریونایتد، یک قدم تا قهرمانی آسیا

به گزارش ورزش سه، الهلال که در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به تساوی ۱-۱ رسید، حالا برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به کسب پیروزی و یا تساوی با بیش یک گل دارد و در مقابل اوراواردز حتی با تساوی بدون گل هم قهرمان خواهد شد.

الهلال در شرایطی وارد این مسابقه خواهد شد طبق قوانین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باز هم تنها از چهار بازیکن خارجی خود استفاده خواهد کرد و این در حالی است که خارجی‌های الهلال همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در این تیم داشته‌اند.

در بازی رفت فینال آسیا، میشل دلگادو، بازیکن برزیلی الهلال، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و همچنین پاس تک گل الهلال در این مسابقه را هم برای سالم الدوساری ارسال کرد تا در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این دیدار هم انتخاب شود.

اما جانگ هیون سو، مدافع کره‌ای آبی‌پوشان عربستان، در بسیاری از دقایق بازی مرتکب اشتباهاتی شد و سطح دفاعی مورد انتظار را ارائه نکرد تا همین موضوع باعث شود اوراواردز گل تساوی را وارد دروازه الهلال کند. همچنین موسی مارگا و اودیون ایگالو هم درخشان ظاهر نشدند و موقعیت‌هایی را که در مقابل دروازه اوراواردز داشتند، از دست دادند.

حالا انتظار می‌رود رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال، امروز از جانگ هیون سو (کره)، آندره کاریلو (پرو)، میشل دلگادو (برزیل) و اودیون ایگالو (نیجریه) استفاده کند.

ایگالو، مهاجم سابق منچستریونایتد که با به ثمر رساندن ۷ گل در رتبه دوم برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، در بازی امروز این فرصت را دارد که به صدر صعود کند و الهلال را نیز به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر کند. همچنین به احتمال زیاد کاریلو هم به لیست الهلال بازگشته و در خط هافبک قرار خواهد گرفت تا غیبت سلمان الفرج را جبران کند. 

دیاز همچنین امیدوار است جانگ هیون سو نیز عملکرد همیشگی خود را در خط دفاع ارائه بدهد و در مقابل حملات اوراواردز مستحکم‌تر ظاهر شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید