رد پیشنهاد جذاب دورتموند: بلینگام در رویای رئال

0
84



کد خبر : ۱۹۳۶۳۳۴ |
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۰ |
۹۴۱ بازدید |

۰
دیدگاه


جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، پیشنهاد دستمزد هفتگی ۲۳۰ هزار پوندی را برای پیوستن به رئال مادرید رد می‌کند.

رد پیشنهاد جذاب دورتموند: بلینگام در رویای رئال

به گزارش “ورزش سه”، بلینگام با درخشش خود در ترکیب دورتموند و تیم ملی انگلیس نشان داده که یکی از استعدادهای برتر فوتبال اروپا در سال‌های پیش‌رو خواهد بود. 

رئال مادرید از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت و شرایط او را زیر نظر گرفته بود. دو باشگاه لیورپول و منچسترسیتی هم خواهان به خدمت گرفتن او بودند اما این ستاره انگلیسی مشتاق بازی در سانتیاگو برنابئو است. 

روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که مدیران دورتموند به این بازیکن ۱۹ ساله پیشنهاد داده‌اند که دستمزد هفتگی ۲۳۰ هزار پوندی دریافت کند و به حضورش در این تیم ادامه دهد اما او حاضر به پذیرش این پیشنهاد نیست و رویای پوشیدن پیراهن رئال را در سر دارد. 

1868050

این باشگاه اسپانیایی آماده است تا دستمزد ۳۳۴ هزار پوند در هفته را به این هافبک پرداخت کند و به این ترتیب او بیشترین دستمزد را پس از ادن هازارد در این باشگاه دریافت خواهد کرد. 

گفته می‌شود که مدیران دورتموند خواهان دریافت ۱۵۰ میلیون یوور برای فروش بلینگام هستند و رئال امیدوار است که این مبلغ را با اضافه کردن بند پاداش به قرارداد او کاهش داد اما در نهایت حاضر است در صورت اصرار دورتموند، با پرداخت این مبلغ بازیکن مدنظرش را به خدمت بگیرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید