کارشناسی در بی‌این اسپورت: گل سیتی مردود است!

0
56



کد خبر : ۱۹۳۶۴۵۹ |
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۸ |
۲٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه

تصمیم کلیدی آرتور دیاز در برنابئو


گل تساوی سیتی مقابل رئال در شرایطی بسیار مشکوک به ثمر رسید و به ادعای بی‌این اسپورت داور باید در این صحنه اعلام اوت می کرد.

کارشناسی در بی‌این اسپورت: گل سیتی مردود است!

به گزارش “ورزش سه”، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۱-۱ دست پیدا کردند. وینیسیوس جونیور در نیمه اول برای رئال گلزنی کرد اما کوین دی‌بروینه این گل را در دقیقه ۷۰ جبران کرد.

گل منچسترسیتی به شدت مورد اعتراض بازیکنان رئال مادرید قرار گرفت چرا که مدعی بودند پیش از رسیدن توپ به دی‌بروینه داور باید به خاطر اوت شدن توپ، بازی را متوقف می کرد.
1873353
در دقیقه ۶۷ بازی روی یک صحنه برناردو سیلوا توپ را روی خط کناری زمین کنترل کرده و بازی را به جریان می‌اندازد که با دستور داور ادامه بازی اعلام شده و پس از چند لحظه کوین دی‌بروینه گل سیتی را به ثمر می‌رساند.

این صحنه درست در چند قدمی کارلو آنچلوتی اتفاق افتاد و خشم این سرمربی را به همراه داشت. او که انتظار نداشت کمک داور عبور توپ از خط طولی را نبیند کنار زمین مشغول داد و بیداد شده و خواستار بررسی صحنه در VAR شد اما نظر آرتور دیاز تغییری نکرد و او برای آرام کردن جو ترجیح داد به جای نگاه کردن به مانیتور یک کارت زرد به سرمربی رئال نشان دهد

1873354

شبکه بی‌این اسپورت با انتشار تصاویر سه بعدی از این صحنه جنجالی مدعی شد که اعتراض رئالی ها به داور درست بوده و برناردو سیلوا در حالی که توپ کاملا از خط خارج شده بود به آن ضربه زده است.

تصاویر منتشر شده توسط بی‌این اسپورت خیلی زود در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و هواداران دو تیم سیتی و رئال نظرات متفاوتی نسبت به آن دارند. آرسن ونگر، کارشناس شبکه بین اسپورتس نیز در مورد این صحنه جنجالی گفت: VAR باید صحنه کنترل توپ توسط برناردو سیلوا در این صحنه مشکوک را بررسی می کرد.

1873356
صحنه جنجالی بازی درست مقابل چشمان سرمربی رئال رخ داد؛ آنچلوتی معتقد بود که پیش از صحنه گل برناردو سیلوا توپ را خارج از خط زده و داور باید به جای ادامه بازی به نفع رئال اوت اعلام می کرد.

پاول فرناندز در برنامه “Marcador Europeo” رادیو مارکا گفت:VAR نمی‌تواند آن صحنه را بررسی کند، زیرا زمان حمله انگلیسی‌ها خیلی پس از این صحنه شروع می‌شود، پس از توپ لو دادن کاماوینگا؛ به همین دلیل نمی‌توان با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی آن را به درستی بررسی کرد.”

1873358
کارلو آنچلوتی در پایان بازی تاکید کرد که از نظر او توپ در صحنه یاد شده اوت شده بود و از اینکه داور از VAR کمک نگرفته ابراز تعجب کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید